Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning for kunder ved annoncering/fanpage på Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

Hvordan gør I andre med prissætningen for annoncering på Facebook, eller oprettelse af Facebook-page?

Min plan var egentlig at dele det op i 2,5 dele.

1. del er kun oprettelse af en fanpage til en bestemt pris, med evt. tillægsydelser (som at holde den opdateret m.m.)

2. del er oprettelse af annoncer på Facebook som så sender dem videre til firmaets website

2,5. del at oprette en Facebook-fanpage, og annoncering, hvor man med annonceringen sender dem ind på firmaets fanpage hvor der så er information, reklamer m.m.

Hvordan gør I andre, eller hvordan tænker I at man kan prissætte det?

Mvh.

Steffen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 19:15

del 1. er fin! ;) - Kører selv samme.

.. Del 2, er liiidt anderledes. Jeg kører det performance baseret, dvs at hvis jeg f.eks hjælper en webshop, så sætter jeg et tracking system op, og så sørger jeg for at de KUN betaler når der bliver solgt, eller tilmeldt nogen til deres nyhedsbrev (alt afhængigt af hvad de ønsker)

Dvs - NO CURE, NO PAY - Simple and easy, - Jeg kan KUN foreslå firmaer/webshops at tage markedsførings bureauer ind som kører med den forretningsmodel ;-)

2,5 - Stadig, NO CURE, NO PAY! :)

Hjalp det? - Ellers holder jeg lige øje med din tråd! :)

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:01

Hej Reed

Hvis man er god til optimering af annoncer osv. kan jeg godt se fordelene i at køre "No cure, no pay" princippet. 
Men hvordan kan du på forhånd vurdere hvad du skal have pr. salg? Det er jo ikke altid til at vide, hvad konverteringsraten vil være.

Jeg spørger fordi jeg selv plejer at tage timeløn for at optimere annoncerne og lader kunderne betale pr. klik udover. 

Webshops er forskellige, og nogle konverterer derfor bedre end andre. Kan du give mig et eksempel på, hvad du tager for et salg? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 12:18

Kasper Bengtson:

Hej Reed

Hvis man er god til optimering af annoncer osv. kan jeg godt se fordelene i at køre "No cure, no pay" princippet. 
Men hvordan kan du på forhånd vurdere hvad du skal have pr. salg? Det er jo ikke altid til at vide, hvad konverteringsraten vil være.

Jeg spørger fordi jeg selv plejer at tage timeløn for at optimere annoncerne og lader kunderne betale pr. klik udover. 

Webshops er forskellige, og nogle konverterer derfor bedre end andre. Kan du give mig et eksempel på, hvad du tager for et salg? 

At tage en timeløn, og lade kunderne betale for kliks er en fin måde at gøre det på. - Det gør jeg også selv til tider. Da mine kunder bliver behandlet specielt, hver for sig. Da alle har unikke cases, og brancher.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)