Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil - men hvilken?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lomholt:

Hej Martin :)

Jamen det afhænger helt af dine behov - f.eks. om du skal bruge den konstant, og om batteritiden er vigtig, osv osv. 

Jeg har ikke helt fulgt med i tråden, men vil blot komme anbefale en kommende telefon, som jeg selv venter spændt på.

Det drejer sig om LG Optimus 2X, der bliver verdens første dual-core telefon, og dermed tror jeg også den bliver endnu bedre til netop spil, multitasking, video og en "clean" oplevelse. :)

Den er selvfølgelig Android-baseret, hvilket der rig af muligheder i, og hele tiden stigende antal apps.

Ellers ser sådan en telefon som HTC Desire - i dag stadig ud til at være en rigtig god mulighed, og den er vidst kåret som 2010s bedste telefon...

Ja, LG Optimus 2x bliver uden tvivl en lækker telefon. Den næste med dual core processor bliver højst sandsynligt iPhone 5. Tror der kommer flere dual core smartphones i år. Det bliver vi klogere på efter Mobile World Congress.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 08:48

Hvorfor er det at folk svare på en 9 mdr. gammel tråd?

Jeg er ret overbevist om at trådstarter har skiftet sin telefon inden for den tid.

Lars

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:52

larsuth:

Jeg er ret overbevist om at trådstarter har skiftet sin telefon inden for den tid.

Lars

Det havde jeg ikke set, beklager. Dog er det vist meget forskelligt, hvornår folk udskifter deres mobil.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 08:55

Søren Christensen:

larsuth:

Lars

Det havde jeg ikke set, beklager. Dog er det vist meget forskelligt, hvornår folk udskifter deresmobil.

Jeg vil mene at hvis han tabte den og ødelagde sin telefon så tager jeg hatten af for ham hvis han ikke har haft en telefon siden marts sidste år og stadig leder efter den "rigtige" for ham :)

Lars

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:01

larsuth:

Søren Christensen:

larsuth:

Lars

Det havde jeg ikke set, beklager. Dog er det vist meget forskelligt, hvornår folk udskifter deresmobil.

Jeg vil mene at hvis han tabte den og ødelagde sin telefon så tager jeg hatten af for ham hvis han ikke har haft en telefon siden marts sidste år og stadig leder efter den "rigtige" for ham :)

Lars

Ja, du har ret Lars. Er vist ikke helt vågen, på trods af at jeg har været oppe siden kl 4. Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke du kan trænge igennem Lars, Søren er bare ude på at sprede hans link-juice og ellers ikke bidrage yderligere til tråden.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 19:31

gweb:

Jeg tror ikke du kan trænge igennem Lars, Søren er bare ude på at sprede hans link-juice og ellers ikke bidrage yderligere til tråden.

Sikke dog noget vrøvl. Men det må være rart for dig, at du aldrig laver en fejl...

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)