Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker PayPal's Payflow Link for andet end amerikanske firmaer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen dansk residerende firmaer/shops der har erfaringer med PayPal's Payflow Link som Gateway Integration - og er det korrekt at featuren kun virker for firmaer fysisk placeret i USA?

Vh. Kim

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:01

Deres Gateway virker for alle firmaer/webshops, og kan indstilles i forskellige valutaer...

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:02

Fashion-Seller:

Deres Gateway virker for alle firmaer/webshops, og kan indstilles i forskellige valutaer...

... nu har jeg i mellemtiden fundet frem til følgende vejledning på PayPals site https://cms.paypal.com/cms_content/US/en_US/files/developer/PP_PayflowLink_Guide.pdf - hvor der nederst i afsnittet "Requirements for Using Payflow Link" står følgende:

– Merchant must have its business operations physically based in the United States.

– Merchant must use one of the following terminal-based processors: American Express, FDMS First Data Nashville, FDMS First Data South, Global Payments - East, Nova, Paymentech, or Vital.

Men det mener du ikke jeg skal bekymre mig om?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:05

Kim Lennert Simonsen:

Fashion-Seller:

... nu har jeg i mellemtiden fundet frem til følgende vejledning på PayPals site https://cms.paypal.com/cms_content/US/en_US/files/developer/PP_PayflowLink_Guide.pdf - hvor der nederst i afsnittet "Requirements for Using Payflow Link" står følgende:

– Merchant must have its business operations physically based in the United States.

– Merchant must use one of the following terminal-based processors: American Express, FDMS First Data Nashville, FDMS First Data South, Global Payments - East, Nova, Paymentech, or Vital.

Vi har tidligere benyttet deres Merchant, og vores firma ligger i DE...

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 19:22

Kim Lennert Simonsen:

Fashion-Seller:

Jo det mener jeg at du skal bekymre dig om, jeg har tidligere brugt PayPal, og nu kender jeg hvor strenge de er.  Jeg har haft rigtig mange grimme oplevelser med dem, som har kostet energi og timer.

Med venlig hilsen
Bastian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)