Er der nogen dansk residerende firmaer/shops der har erfaringer med PayPal's Payflow Link som Gateway Integration - og er det korrekt at featuren kun virker for firmaer fysisk placeret i USA?
– Merchant must have its business operations physically based in the United States.
– Merchant must use one of the following terminal-based processors: American Express, FDMS First Data Nashville, FDMS First Data South, Global Payments - East, Nova, Paymentech, or Vital.
– Merchant must have its business operations physically based in the United States.
– Merchant must use one of the following terminal-based processors: American Express, FDMS First Data Nashville, FDMS First Data South, Global Payments - East, Nova, Paymentech, or Vital.
Men det mener du ikke jeg skal bekymre mig om?
Vi har tidligere benyttet deres Merchant, og vores firma ligger i DE...
Men det mener du ikke jeg skal bekymre mig om?
Jo det mener jeg at du skal bekymre dig om, jeg har tidligere brugt PayPal, og nu kender jeg hvor strenge de er. Jeg har haft rigtig mange grimme oplevelser med dem, som har kostet energi og timer.