Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner med æøå!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

Hvorfor skulle han ville vælge iværksætterdebatten.dk i stedet for amino? Jeg forstår ikke dit synspunkt hvad det angår. Amino er nu et brand, et kort fikst navn som er let at huske. Iværksætterdebatten.dk ? Jeg kan kun sige at det er logik for burhøns hvorfor han vælger amino i stedet for.

Skriver jeg at han skulle have valgt iværksætterdebatten.dk? Nej, læs min besked igennem igen. Jeg giver dig et eksempel og intet andet - helt uden nogle overvejelser om branding.  Jeg har  i flere af de ovenstående posts sagt at jeg ville foretrække helt at undgå ÆØÅ hvis det er muligt!

Wi:

Du snakker om at markedsføre et produkt eller en idé  - og den part er jeg komplet ligeglad med

Har du ikke lige begyndt at snakke om branding på amino vs iværksætterdebatten?

Wi:

Så snart du har "patent" på et brand eller et navn, kan ikke komme på det rigtige ord lige nu, så må du jo ikke lave hjemmesider op af det.. SÅ lad os antage at han lavede ivaerksaetterdebatten.dk så måtte jeg jo ikke købe iværksætterdebatten.dk og slå ham på SEO, for det er jeg stensikker på at jeg ville kunne.

Du snakker udenom. KTJ og undertegnede har hele tiden sagt at man skal købe begge domæner. Så ville du ikke have mulighed for at købe domænet med æøå.

Wi:

så måtte jeg jo ikke købe iværksætterdebatten.dk og slå ham på SEO, for det er jeg stensikker på at jeg ville kunne.

Hov da, nu snakker vi næsten samme sprog. Før sagde du at et ÆØÅ domæne ville slå et ae, o/oe, a/aa domæne. Nu vil du slå ham ved at optimere bedre end ham - og ikke kun fordi du har et bedre domæne. Eller er det mig der misforstår dig?

Wi:

Nu har jeg læst lidt på din hjemmeside, og du virker til at have styr på det, men jeg NÆGTER at tro på at du har lavet en hjemmeside med æ, ø og å i før.
Jeg tror personligt at de domæner skræmmer jer, STADIG skræmmer jer in fact, og jeg tror det koster jer rigtig mange penge, i hvert falde for dem som ønsker noget passivt indkomst.

Tro om igen!

Wi:

Man kan vel nærmest sige... Selv wikipedia gør det, og selvom de ranker naturligt højt pga. de er autoriserede, så gør de det stadig, og jeg er ikke 1 sekund i tvivl om at specialtegnene hjælper dem med at opnå ENDNU bedre placeringer.

Sådan kan du ikke stille det op. At tro at wikipedia er perfekt optimeret er naivt.

Wi:

Og så er det ikke for at fornærme eller andet, for det er sagen urrelevant.. Men 700 kroner for en times SEO?

Du har helt ret i at prisen er latterlig... nemlig latterlig billig. Grunden til at den er det, er at jeg har behov for at opbygge nogle større referencer, frem for en masse små sites som kun køber sig til 5-10 timers arbejde. Senere når disse referencer kommer på plads, kan man forvente en højere timepris. Ind til da, er der mulighed for at gøre en god handel!

/ Emil Blücher

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Whatever emil..

Nej jeg siger at var det lovligt ville jeg til enhver tid købe iværksætterdebatten.dk hvis ikke han havde købt den og jeg ville rangere bedre for ordene: Iværksætter Debatten eller Iværksætterdebatten

Du er kun i midlertidig latterlig billig så, for den del ændre sig sgu snart :) Jeg tror ikke på at de priser bliver ved med at køre - for NOGEN!

Jeg har ikke tænkt mig at diskutere med dig mere.. Vi kan argumentere mod hinanden men vi er begge lige stædige. Så lad os 2 imellem stoppe den der, i stedet for at spilde vores tid.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)