Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeldatabaser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor meget værdi er der i at skrive flere artikler til samme artikeldatabase med links til samme hjemmeside? Jeg er klar over at det giver rigtig godt at lave en artikel på en artikeldatabase med link med relevant ankertekst.

Men hvis jeg laver ydeligere artikler på samme database således at alle disse links kommer fra samme ip, er derså overhovedet noget værdi at hente ydeligere?

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:35

Hej!

Det er umuligt at sige at du får x-antal % linkjuice fra en artikeldatabase første gang, og efterfølgende x-antal %.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke holde mig tilbage, med at skrive gode artikler. Find de gode artikelkataloger og benyt disse naturligt - for ja, du kan sagtens få mere linkjuice fra samme hjemmeside. Det er ikke sådan, så at det kun er det første link ud fra en hjemmeside som der tæller.

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:01

Men er der egentlig en nedadgående effekt? Altså er det bevist, at efter første link, så giver de andre ikke helt lige så meget?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

Men er der egentlig en nedadgående effekt? Altså er det bevist, at efter første link, så giver de andre ikke helt lige så meget?

Jep. Der er en aftagende værdi af flere links fra samme domæne - og ja, den er også afprøvet i praksis ganske mange gange.

Og når det alligevel nogle gange kan betale sig at få flere links fra samme domæne, handler det om forskellige ankertekster, forskellig kontekst og at "spille på flere heste" i forhold til sidens interne struktur og flow af linkjuice.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:18

Tak for svaret, Frank Yes

Det var lige det jeg skulle bruge.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)