Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forår..?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det bare mig, eller er der lidt forår i luften? Jeg mener, fuglene er begyndt at synge, det passer med temperaturen og manden neden for mit vindue går i korte ærmer.. Jeg læste forleden dag, at man kan plukke friske hindbær et sted på Fyn. Der må være gået helt kuk i vejret. Dejligt :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:19
Der er sgu ikke meget forår når jeg kigger ud af vinduerne... Træerne står nøgne, det blæser regner og er møkrt 18 timer i døgnet nærmest. Men kan være vi jyder har det hårdere end jer på sjælland
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Jeg vil da også nærmere synes, det er skræmmende, hvis det skulle være forår nu... tænk på konsekvenserne. Men måske oplever man det mere skræmmende, når man bor ude i naturen, end når man bor inde i byen, hvor det hele er mere på afstand.

Jeg håber nu på noget frost i første omgang!

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:26
Ej, jeg synes nu heller ikke ligefrem der er forårs-tilstande. I morges
var bilen dækket af is, og jeg måtte ty til en vandforstøver for at få
bildøren op (i den forkerte side endda). Jeg HADER vinter.

Men jeg har da været meget glad for varmegraderne i december so far.
Sålænge vi har det, er vejene ikke glatte og vi slipper for sne og is.
Ja, det er meget vigtige ting for en pendler :)

Og global opvarmning eller ej, ville det ikke gøre noget hvis vi aldrig fik slemt frost/vintervejr. Men det er desværre for meget at håbe på.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 10:31
Dato: 18-12-2006 10:26:19 Forfatter: Idenion

Og global opvarmning eller ej, ville det ikke gøre noget hvis vi aldrig fik slemt frost/vintervejr. Men det er desværre for meget at håbe på.

Måske ikke, men det ville dælme ændre på hele vores dyrebestand, alle vores planter mm.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:32
Jeg gik tur i skoven i går og der sang fuglene fuldstændig som de gør i det tidlige forår. Jeg kan ikke definere lyde, jeg kan blot sige at den 100% sikkert hører foråret til, så der er vist nogle fugle der skulle til at købe sig en kalender ;-)

Dbh Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:33
Dato: 18-12-2006 10:32:06
Forfatter: Martin Thorborg
Jeg gik tur i skoven i går og der sang fuglene fuldstændig som de gør i det tidlige forår. Jeg kan ikke definere lyde, jeg kan blot sige at den 100% sikkert hører foråret til, så der er vist nogle fugle der skulle til at købe sig en kalender ;-)

Dbh Martin

Vicevært, viceværten har postet i den forkerte tråd! ;)

Haha det er vist Mod'en der har det :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Jeg tror nu ikke, en kalender ville hjælpe på noget. Men nu er jeg også enig med Martin Tygsen, hvad dette emne angår. Måske har det noget at gøre med, at jeg har et barn og derfor også tænker på hans fremtid.

Desuden har jeg været pendler i mange år og stadig elsket vinteren. Folk kan sgu bare se at putte nogle ordentlige dæk på deres biler og så lad være med at køre så tæt. Hvor har jeg overhalet mange en god vintermorgen i sne og sjap – nogle er ligefrem blevet sure.

At de ikke har ordentlige dæk på deres bil, er ikke mit problem!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 10:45
Der er da ingen tvivl om at vores klima ændrer sig, ellers havde man nok ikke både haft en rekord varm oktober og lige bagefter en rekord varm november.

Men derfor vil jeg ikke betegne det som forår, også selvom fuglene synger forårs sange. Jeg synes faktisk det er lidt bekymrende hvis fuglene opfatter det som forår. For jeg tror vinteren kommer, den kommer bare først i slutningen af januar/februar, og alle de fugle der mener det er forår får sgu problemer så

Men jeg har nu intet imod kulde sne og vinter, jeg har en varm lejlighed, et varmt kontor og en varm bil til at fragte mig mellem de 2 steder. Og det er jo smukt at kigge ud af vinduet og se alt er beklædt med et lag frost.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 10:49
Netop fuglesang giver mig forårsfornemmelser - og her pipper fuglene altså i ny og næ (midt på vesterbro). Solen skinner mig også lige ind i hovedet og jeg sidder med åbent vindue uden at fryse.. og alt det lagt sammen, så er det, at jeg får denher følelse. Men det er underligt, når jeg egentlig burde være i julestemning og sidde og godte mig med stearinlys og pebernødder..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)