Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbudsaviser på nettet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg tænkte om der var en side hvor man kunne finde en masse online tilbudsaviser ligesom www.minreklame.dk, men hvor det tilgengæld var tildelt hjemmesideejere, så de selv kunne ligge disse tilbudaviser ind på deres egen side?

På forhånd tak.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 18:04
Hej Ghetix..

Den findes ikke, så arbejd videre med den idé ;-) Og husk nu, ikke noget pricerunner agtigt, meget hellere tilbudsaviser i form af pdf eller billeder, og endnu mere genialt, en landsdækkende tilbudsavis for dem der vil være med, hvor du kan sælge spalteplads ;-)

God vind..

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:09
Jeg har hjulpet en herinde på Amino med en hjemmeside, der svarer til
det, du skriver om.... men jeg kan ikke huske, hvad siden hedder mere.
Det er ca. 2 måneder siden.

Mvh,

Christian

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:28
Hej Ghetix

Interessant tråd for mig og mit firma,

Jeg driver i dag www.bladportal.dk som jeg vil mene passer til det som du snakker om. Vi er igang med at lave en funktion, hvor man som webmaster kan bruge nogle af de tilbudsaviser, kataloger, magasiner osv. Hvorfor jeg siger nogle er at vi skal have accepten fra det enkelte firma. Dette er lidt svært da virksomhederne idag gerne vil vide, hvad de lægger deres navn op på...

Vi har dog kun indtil videre haft tid til at lægge de "større" brands op på siden som er lidt sværre at danse med. I løbet af januar/februar vil der komme en hel del flere publikationer på siden, hvor der også vil være en række "mindre" brands indenfor henholdvis rejse, mode og byggebranchen som nok er mere interesseret i at få så meget eksponering som overhovedet muligt.

Nå alt dette så er sagt så er jeg ikke helt sikker på om det var en sådanne side/funktion du var ude efter??:-)

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 11:32
Dato: 17-12-2006 18:04:24 Forfatter: Michael Nilsson Hej Ghetix..

Den findes ikke, så arbejd videre med den idé ;-) Og husk nu, ikke noget pricerunner agtigt, meget hellere tilbudsaviser i form af pdf eller billeder, og endnu mere genialt, en landsdækkende tilbudsavis for dem der vil være med, hvor du kan sælge spalteplads ;-)

God vind..

Interessant idé, den tror jeg at jeg vil arbejde videre med... Vi går lidt med tanken om at lave et modul til webshops, hvor de selv kan oprette deres eget katalog som de kan bruge til at lægge op på deres egen side eller op på www.bladportal.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 11:42
Tak for svaret det lettede en del på min undren.
Jeg har dog kontaktet Bilka f.eks. De sagde i en ret kort, og trist mail:

"Det kan vi desværre ikke hjælpe dig med". Det var alt hvad der stod.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 10:21
Det kræver tålmodighed, mange opkald - rigtig mange opkald, hvis du er opsat på at lave forretning med et firma som Dansk Supermarked og hvis du så også skal have penge ud af dem kræver det måneders bearbejdelse... Men du kan jo sende mig en privat mail om dit projekt så kan de være vi kan hjælpe hinanden, vi har jo en aftale med Dansk Supermarked på Bladportal.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)