Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA holder øje med din konto

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 12:34
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:37

Jeg er sådan ret accepterende over for overvågning, såfremt det er en solid demokratisk stat der står for det.

Det kan man så diskutere om USA er.... og på den lange bane er der nogle issues omkring hvad man bruger oplysningerne til.... Den amerikanske stat kunne jo sikkert tjene en god skilling på at vidersælge de oplysninger, men der er vi tilbage ved min indledende præmis.

Så svaret på dit spørgsmål.... Jeg er måske ikke 110% glad for USA overvåger mine transaktioner. Men overordnet set er jeg ikke så overvågningsforskrækket, som så mange andre :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Hej Feedback

Hvis de virkelig er interresseret i mine håndører, så skal de være velkommen.

Så er der da nogle som gider at interressere sig for dem, for ærligt, så er det så små tal at selv jeg ikke kan holde ud og se på dem, og banken, ja de gider ikke at sætte en person på, da det koster mere end de renter de kan få ud af dem. Mens skat synes det er en vittighed.

Selvfølgelig er jeg altid skeptisk ved overvågning. Men problemet er jo at giver man folk lidt frihed, så skal de udnytte den til det mindste, og det vil komme til at koste demokratiet, desværre. For man kan jo bare se på de tiltag der er lavet de senere år.....

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)