Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dynamisk Facebookannonce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en simpel måde at lave en dynamisk Facebook annonce på. F.eks. via rss-feed eller kræver det en masse programmering?

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 23:11
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 23:17

Jeg mener de annoncer ude i højre side. 

Dem man skal betale for :-)

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:49

I så fald forstår jeg ikke helt hvad du mener med dynamisk? Kan du give mig et eksempel?

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 09:27

Jep. Jeg har et annoncesystem hvor butikker opretter tilbud der automatisk eksponeres på diverse hjemmesider, nyhedsbreve, info-tv og sms.

Min ide er at man skal kunne vælge at tilbudet også eksponeres som en annonce på Facebook m.fl.

www.tsgrafiskpro.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:08

I teorien burde det vel kunne lade sig gøre, men jeg ser allerede et eller to alvorlige problemer med ideén. For det første er der rimelig skrappe krav for annoncerne på facebook, og da det ikke er en maskine men mennesker der godkender reklamerne, vil der ofte være muligheden for at dine kunder begår en fejl eller at den facebook ansatte var for stram i sin bedømmelse. Begge dele fører til at du skal ind at lave manuelt arbejde.

For det andet er reklamer på facebook lidt mere komplicerede end reklamer mange andre steder, da der skal holdes øje med om man har ramt den rigtige målgruppe, om man byder den rigtige pris, og om ens billeder og tekst snart skal udskiftes. Alt det her vil også fører til mere arbejde til enten dig eller kunden.

Men som jeg ser det, er det en skide god ide, hvis du kunne finde en løsning på de to problemer :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)