Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er igang med at arbejde på et projekt som kommer til at sælge IT, gadgets, supportløsninger osv. til billige penge og jeg har derofr brug for jeres hjælp :)

Først og fremmest har jeg valgt firmanavnet: Royal-Tech og jeg ejer også domænet til det :) Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres mening om det navn er eller om i har et bedre forslag, som stadig lyder eksklusivt :)

Jeg kunne derudover også godt tænke mig at høre hvad jeres erfaringer mht. at starte virksomhed er og hvad jeg skal være særlig opmærksom på :)

Håber at i kan hjælpe mig :)

Venlig hilsen

Sebastian Søndergaard

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:10

Hej Sebastian

Dejligt at du er ivrig for at komme igang, men det her er tredje indlæg jeg falder over med mere eller mindre samme indhold. Der er ingen grund til at spamme forummet med det samme spørgsmål igen og igen.

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 10:00

Hej Sebastian

Det lyder jo spændende, men der er mange uafklarede spørgsmål. Indsigt i dine forudsætninger for at
starte selvstændig, hvor stor en kapital har du eller er du i stand til at få adgang til. Hvem vil du i givet fald
skulle konkurrerer med og meget mere.
Mange før dig har er kommet i gang i denne branche men marginalerne er små i dele af dette marked og
de leverandører du skal handle med  fokucer på omsætningstal i forhold til de rabatter du vil kunne opnå.

Så mit råd til dig er at få lavet en forretningsplan, få vurdereret konsekvenserne af de alternative beslutninger
du stilles overfor.

Forholdet er at drømme har det med at gøre os mennesker blinde indtil vi må se realiteterne i øjnene og så
har en del det ligesom studsen de tror det hele går over blot de stikker hovedet  i jorden.

Skulle du være interesseret i at have en sparringspartner kan du gå ind på www.sag-partners.dk og se
hvad jeg tilbyder eller du er velkommen til at kontakte mig på 98311022 /29924519, det koster ikke noget
at få en førstehånds snak om dit forehavende. 

Mvh
Bertil Vrou Thomsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)