Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 TV Affiliate Domæner til Salg

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Yusuf:

touhou0108:

politianmeldelse er indført.

Det der var dagens griner :D

-

On topic: 

Jeg ved at Christopher faktisk har haft sider med indhold og som kørte på de 2 domæner der, det at han så efterfølgende har lukket disse ned og nu vil sælge dem, ser jeg intet galt i.

.

Som Yusuf siger har jeg ikke købt domæner for videresalg.

De er indkøbt til mine projekter, som jeg har haft kørende på dem. Nu har jeg dog ikke noget at bruge dem til, og de fylder kun. Så sælger dem for at få tid til andre projekter.

Men auktionen kører stadig, så du har stadig chancen for at få et godt domæne til din tv affiliate side.

Tv-priser.dk - 200 kr.

Tv-signal.dk - 0 kr.

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skovlund:

Jimmi :

Men udover dette, kan jeg ikke se noget ulovligt i dette her, da det vel er fair nok at sælge hvis man ikke har tid ;.)

Ja, er jeg også enig i. Syntes da egentlig også at et halvt år er rimelig lang tid at havde det domæne. Har da selv nogle liggende som jeg har købt for et halvt års tid siden og så senere fundet ud af jeg ikke skulle bruge :)

Det kan godt være det er ulogisk, men det er rent faktisk ulovligt at købe domæner og sælge dem videre. Hvis man skilter med "Domæne til salg", kan man kontakte DK-hostmaster (hvis det er .dk domæne), fortælle dem det og sige du selv gerne vil have domænet. HVIS de er enige i, at domænerne er "sat til salg", så overdrager de domænet til dig, gratis! 

Man MÅ IKKE sælge domæner, medmindre man har indgået en aftale med fx. DK-hostmaster. 

Når man taler om at XXXXXXXXXX.dk blev solgt for 100.000kr, så er der tale om man sælger INDHOLDET på domænet, og ikke selve domænenavnet. Domænenavnet følger med oveni (gratis), selvom det kan have en seriøs værdi for indholdet/virksomheden, at domænenavnet er som det er.

Point is: Sælg indholdet, ikke domænerne alene!

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:17

Christopher Roelann:

... Jeg har ikke købt domæner for videresalg. 

De er indkøbt til mine projekter, som jeg har haft kørende på dem. Nu har jeg dog ikke noget at bruge dem til, og de fylder kun. 

Hvis ikke det skal ligne et domæne til direkte videresalg ville det være en god idé at få indhold på dem og så sælge indholdet med tilhørende domæne.

Dbh. Yngvi

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:40

Yngvi K.:

Skovlund:

Jimmi :

Men udover dette, kan jeg ikke se noget ulovligt i dette her, da det vel er fair nok at sælge hvis man ikke har tid ;.)

Ja, er jeg også enig i. Syntes da egentlig også at et halvt år er rimelig lang tid at havde det domæne. Har da selv nogle liggende som jeg har købt for et halvt års tid siden og så senere fundet ud af jeg ikke skulle bruge :)

Det kan godt være det er ulogisk, men det er rent faktisk ulovligt at købe domæner og sælge dem videre. Hvis man skilter med "Domæne til salg", kan man kontakte DK-hostmaster (hvis det er .dk domæne), fortælle dem det og sige du selv gerne vil have domænet. HVIS de er enige i, at domænerne er "sat til salg", så overdrager de domænet til dig, gratis! 

Man MÅ IKKE sælge domæner, medmindre man har indgået en aftale med fx. DK-hostmaster. 

Når man taler om at XXXXXXXXXX.dk blev solgt for 100.000kr, så er der tale om man sælger INDHOLDET på domænet, og ikke selve domænenavnet. Domænenavnet følger med oveni (gratis), selvom det kan have en seriøs værdi for indholdet/virksomheden, at domænenavnet er som det er.

Point is: Sælg indholdet, ikke domænerne alene!

Jeps, fact er fact. Men det ændrer ikke ved, at det er så forbandet dansk. Hvad fanden rager det nogen, at man sælger noget videre, som man har købt!?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:00

Jeps, fact er fact. Men det ændrer ikke ved, at det er så forbandet dansk. Hvad fanden rager det nogen, at man sælger noget videre, som man har købt!?

Uden at forholde mig til det øvrige indhold i tråden.... Det er udelukkende en kommentar til det jeg citerer....

Det rager vel os allesammen, at loven bliver fulgt..... Nu kan man godt nok ikke melde brud på domæneloven som sådan. Men hvis det nu var ulovlig handel med noget andet - det kunne være hæleri, handel med fordærvede fødevarer eller hvad ved jeg.... Så vil du vel næppe mene det samme....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:07

Fama:

Uden at forholde mig til det øvrige indhold i tråden.... Det er udelukkende en kommentar til det jeg citerer....

Det rager vel os allesammen, at loven bliver fulgt..... Nu kan man godt nok ikke melde brud på domæneloven som sådan. Men hvis det nu var ulovlig handel med noget andet - det kunne være hæleri, handel med fordærvede fødevarer eller hvad ved jeg.... Så vil du vel næppe mene det samme....

Hey Fama

Jeg er slet ikke med. Jeg forstår ikke den sammenligning, du drager mht. domæneloven eller fordærvede fødevarer? Mine tanker gik i retning af at købe et unikt domænenavn og sælge det til en anden interesseret? Det kan jeg ikke se noget galt i uanset ens oprindelige intentioner?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:14

TT Tekstforfatter:
Mine tanker gik i retning af at købe et unikt domænenavn og sælge det til en anden interesseret? Det kan jeg ikke se noget galt i! uanset ens oprindelige intentioner?

Igen: Jeg skriver ikke om trådens øvrige indhold.

Men.... Der er det galt med det, at registrerer du et domæne, med vidersalg for øje, så bryder du domæneloven.

Den lov kan du så være enig eller uenig i.... Men jeg kan sgu ikke se det skulle være kritisabelt, at mene alle bør følge loven.

Er man uenig med en given lov må man arbejde på at få den ændret.... Man kan ikke bare vælge, at ignorere forskellige love efter behov. Det undergraver jo hele fundamentet for en moderne retsstat.

Fakta er at loven er som den er..... Sidder du så og påstår man da bare kan ignorere den, hvis man er uenig i den og det i øvrigt ikke rager andre.... ja så er pointen med min sammenligning vel selvindlysende?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:30

Nu er jeg blevet i tvivl, om jeg skal fortsætte auktionen eller ej? :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:36

Christopher Roelann:

Nu er jeg blevet i tvivl, om jeg skal fortsætte auktionen eller ej? :)

Lav det om til at du sælger indholdet på din side med domæne inkluderet - så skulle den ged vist være barberet!

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:37

Sæt en reklame ind på siden og sælg "hele siden" inkl domæne :-)

Mikkel

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)