Som Yusuf siger har jeg ikke købt domæner for videresalg. Men auktionen kører stadig, så du har stadig chancen for at få et godt domæne til din tv affiliate side. Tv-priser.dk - 200 kr. Tv-signal.dk - 0 kr. Christopher Roelann
|
Skovlund:Jimmi :Men udover dette, kan jeg ikke se noget ulovligt i dette her, da det vel er fair nok at sælge hvis man ikke har tid ;.)
Ja, er jeg også enig i. Syntes da egentlig også at et halvt år er rimelig lang tid at havde det domæne. Har da selv nogle liggende som jeg har købt for et halvt års tid siden og så senere fundet ud af jeg ikke skulle bruge :)
Det kan godt være det er ulogisk, men det er rent faktisk ulovligt at købe domæner og sælge dem videre. Hvis man skilter med "Domæne til salg", kan man kontakte DK-hostmaster (hvis det er .dk domæne), fortælle dem det og sige du selv gerne vil have domænet. HVIS de er enige i, at domænerne er "sat til salg", så overdrager de domænet til dig, gratis!
Man MÅ IKKE sælge domæner, medmindre man har indgået en aftale med fx. DK-hostmaster.
Når man taler om at XXXXXXXXXX.dk blev solgt for 100.000kr, så er der tale om man sælger INDHOLDET på domænet, og ikke selve domænenavnet. Domænenavnet følger med oveni (gratis), selvom det kan have en seriøs værdi for indholdet/virksomheden, at domænenavnet er som det er.
Point is: Sælg indholdet, ikke domænerne alene!