AHH han er noget indenfor radiatorer... Tjener man godt på det (ja, nu tager jeg pis på dig Majbrit). Jeg var ikke klar over at DF direktør/ejer hedder Jørgen, man lærer jo noget nyt hver dag ![]() Lige bortset fra et par bekendtskaber i og fra Sønderjylland, er det ikke det store jeg kender til området (bortset fra vores krigshistorie). |
Nej, det kan du selvfølgelig have ret i, men jeg troede nu alligevel at man kendte ham, da han jo er voldsomt engageret i iværksættere og inovation.. Men det kan da godt være at det kun er hernede at man kender ham...Hmmmm. - Nu råber sønderjyder jo også sjældent så højt at det høres allevegne, -og det er måske derfor at du ikke mener at vi har andet at være stolte af, men der er jeg så ikke enig.. Jeg mener faktisk er der findes mange inovative folk i det sønderjyske, men man kender dem bare ikke, men produkterne kender man..
Linak er et andet godt eksempel.. De gjorde hæve/sænke borde til hvermands eje, da de længe lavede hospitals senge, som kan hæves/sænkes.. Men ingen kender Bent (jeg kan ikke huske efternavnet, -det bruger vi ikke hernede :) )
Linak er et andet godt eksempel.. De gjorde hæve/sænke borde til hvermands eje, da de længe lavede hospitals senge, som kan hæves/sænkes.. Men ingen kender Bent (jeg kan ikke huske efternavnet, -det bruger vi ikke hernede :) )
Og på tøjsiden er vi også godt med.. Minymo laves i sønderborg sammen med Peppercorn og flere andre kendte tøjmærker under Møller & Co.
Tja, sådan er der så meget - og jeg syntes bestemt ikke at her er kedeligt 

Bliv gratis medlem