Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ILDSJÆL - Internetkøbmand til www.outletGURU.com evt. Partner

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Har skam ikke noget med flæberi at gøre. Jeg mener bare at det er useriøst når du har modtaget en del ansøgninger / henvendelser at du så inden du har givet et afslag hopper herind og skriver Citat:" Vi leder stadig efter denne rette person" Med andre ord, de henvendelser du har fået duer ikke..

Og mht. at ringe... ja, så følger det vel meget godt ovenstående.. Når jeg har læst herinde at du ikke har fundet den rette, skal jeg så også ringe for at få det at vide??
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:21
Jeg kunne selvfølgelig have skrevet - "glem det vi har fået masser af ansøgninger":):):)

VI LEDER STADIG EFTER DEN RETTE - og det gør vi indtil vi har skrevet kontrakt. Og der vil blive kaldt folk ind til samtale som allerede har søgt. Men jeg vil selvfølgelig ikke afskrive nogen nye ansøgere.

Og som I jo kan læse i opslaget:

"Vi ville gerne at du kunne starte så hurtigt som muligt men vi venter gerne på denne rette. Derfor er der ikke nogen fast ansøgningsfrist – vi venter gerne."

Vi leder efter en nøgle medarbejder og partner. En person der skal være medejer på lempelige krav - en person som skal springe ind nu, hvor alle omkostninger og risiko er minimeret, hvor alle fejl og børnesygdomme er ved at være forbi. En sådan beslutning tager vi ikke bare lige hen over natten. Så hvis der er flere der kigger med på Amino, som efter 3 uger har mistet tålmodigheden kan jeg anbefale en hel anden taktik. Ring dog og sælg dig selv - ring dog og gør opmærksm på dig selv - ring og fortæl, hvorfor vi skal vælge netop dig. Det er nemlig iværksætteri - det er handle kraft - det viser initiativ. Der er sku ikke noget der kommer af sig selv! Flæberi bringer intet - intet som helst!

Tilmeldt 6. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 06:29
Nu snakker du igen om flæberi.. Der er stadig ingen der flæber, har blot givet dig et råd hvis du vil have flere interesserede folk herinde fra. og mht. de 14 dages svartid kan jeg fortælle dig at de fleste virksomheder nok inklusiv dig selv vil opfatte det som useriøst hvis en leverandør lover levering indenfor 14 dage, men efter 21 har du stadig ikke hørt noget?!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:54
Dato: 26-01-2007 06:28:45 Forfatter: Chicco Nu snakker du igen om flæberi.. Der er stadig ingen der flæber, har blot givet dig et råd hvis du vil have flere interesserede folk herinde fra. og mht. de 14 dages svartid kan jeg fortælle dig at de fleste virksomheder nok inklusiv dig selv vil opfatte det som useriøst hvis en leverandør lover levering indenfor 14 dage, men efter 21 har du stadig ikke hørt noget?!

Jamen jeg vil da også gerne kommer med et godt råd.

Jeg har ansat nogle hundrede mennesker gennem tiderne og det øger ikke nødvendigvis chancen for at få job, at hænge den kommende chef ud i et offentligt forum. Ja man kunne måske endda sige at chancen blev lidt mindre ;-)))

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:25
Så vil jeg også give et råd til chefer :-)

Få altid en masse partikanter i jeres firmaer (jeg har selv 20-30 stykker om året), selv partikanter for 1 uger er sin vægt være i guld eller lort    MEN DET ER HER vi kan finde hvor nye super folk, der er alt for mange nitter ved at søge folk igemmen ad's - Efter få dage/uger kan man hurtige se om mensket har intr. i jobbet.  Man bliver utrolige overrasket over folk,  nogen er super til DET, nogen er super til noget ANDET. 

Eks. Jeg har haft 2 drenge på ca 22år sidste år, Den ene er super på et lager, han kan bare det med at rydde op, og styer prismærkninger, optælling, forsendelser, igen fejl osv. og det går hurtige og fix, den anden er SUKS han har ikke styr på en skid, der går simpelhen kludder i det, MEN MEN han kan sku snakke med kunder, og kan sælge "gammel lort" som om det var det sidste nye :-), hvor den anden er fuldstændig SUKS til at sælge/sankke med en kunde.  Anyway, dette fandt vi først ud af efter de har være i praktik, og de viste det helle ikke selv .  Der er også nogen eller mange man ALDRIGE ville ønske de kom, engang for 1 time, men dem må man jo tage med, så man kan udvælge de bedste man har brug for, eller blive glad for dem man har hehe

I finder praktikanter hos skoler og kommuner osv. Kommer man føst til at stå der inde ringer de selv rigtig mange...

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:55
Haha!

Ja, det er jeg skam klar over.. Det var heller ikke min mening at "hænge" nogen ud. Men mere at gøre opmærksom på at hvis man lover nogen at vende tilbage indenfor en given tid, jamen så er det god skik at gøre det.. Som jeg også skrev i mit 1. indlæg er jeg da klar over at jeg ikke er interessant. Jeg fik telefonisk at vide, at jeg måske ikke lige havde de kompetencer som de søgte, men de ville vende tilbage i løbet af en 14 dage. Så jeg ved da godt hvor det har båret hen...

Men min point er at mit indlæg ikke skal opfattes som hverken flæberi, forsøg på at hænge en arbejdsgiver ud eller lign. Men en henstilling til at overholde de tidsfrister man stiller og give en fair afklaring.

Jeg forstår da godt at Outlet G. er interesseret i at finde den mest kompetente medarbejder/partner og derfor også vil have flest mulige henvendelser, men hvis det var mig så ville jeg da spille med åbne kort og sige enten: Du har noget af det vi søger, eller: Du har ikke det vi søger, desværre!

Hvis nu den blev vendt om og en ansøger lovede en arbejdsgiver at vende tilbage efter x antal dage, men ikke gjorde det. Istedet lavede han et indlæg her på siden, at han endnu ikke har fundet det job han søger så bare kom med flere tilbud... Så ville der nok også komme en kommentar eller 2 fra den arbejdsgiver er jeg sikker på..

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:43
Beklager at min tilbagemelding blev forsinket.
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:23
Har du et telefon nummer man kan ringe til dig på?

mvh Brian B Kristiansen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 16:01
Undskyld men det er en lidt naiv jobansættelse I har gang i.
1. I finder ikke en dygtig Internet-købmand med den stillingsbekrivelse - der er for meget blæksprutte over det

2. Og der er ingen undskyldning for ikke at bekræfte modtagelsen af en job-ansøgning - pinligt svar du gav

Men held og lykke med den videre ansættelsesproces.    

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 05:14
Havde jeg ikke selv gang i så mange projekter så var jeg sgu frisk

Har været i Tøjbranchen tidligere i min karrierre.

Nu er jeg online Købmand

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)