Og mht. at ringe... ja, så følger det vel meget godt ovenstående.. Når jeg har læst herinde at du ikke har fundet den rette, skal jeg så også ringe for at få det at vide?? |
Jeg kunne selvfølgelig have skrevet - "glem det vi har fået masser af ansøgninger":):):)
VI LEDER STADIG EFTER DEN RETTE - og det gør vi indtil vi har skrevet kontrakt. Og der vil blive kaldt folk ind til samtale som allerede har søgt. Men jeg vil selvfølgelig ikke afskrive nogen nye ansøgere.
Og som I jo kan læse i opslaget:
"Vi ville gerne at du kunne starte så hurtigt som muligt men vi venter gerne på denne rette. Derfor er der ikke nogen fast ansøgningsfrist – vi venter gerne."
Vi leder efter en nøgle medarbejder og partner. En person der skal være medejer på lempelige krav - en person som skal springe ind nu, hvor alle omkostninger og risiko er minimeret, hvor alle fejl og børnesygdomme er ved at være forbi. En sådan beslutning tager vi ikke bare lige hen over natten. Så hvis der er flere der kigger med på Amino, som efter 3 uger har mistet tålmodigheden kan jeg anbefale en hel anden taktik. Ring dog og sælg dig selv - ring dog og gør opmærksm på dig selv - ring og fortæl, hvorfor vi skal vælge netop dig. Det er nemlig iværksætteri - det er handle kraft - det viser initiativ. Der er sku ikke noget der kommer af sig selv! Flæberi bringer intet - intet som helst!