Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ILDSJÆL - Internetkøbmand til www.outletGURU.com evt. Partner

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
ILDSJÆL – Internetkøbmand – Partner til www.outletGURU.com 

Vi søger en frisk , sej ung mand, der ikke er bange for at " tage fat " og som gerne vil være med til at videreføre en succes.

Vi er ude efter en person der kan og vil bestille noget og du kan godt lide at der sker noget hele tiden.

Faglige kvalifikationer Vi går ikke op i eksamens papirer. Men leder udelukkende efter en person med relevant erfaring fra internetbranchen. Du SKAL have erfaring med online markedsføring, online handel og du skal have kendskab til Photoshop eller lignende. Det vil være et STORT plus, hvis du har erfaring fra tøjbranchen. 

Dine menneskelige egenskaber er det vigtigste :  Du er en pligtopfyldende og ansvarsbevidst ung mand ,der gerne vil være med til at skabe noget stort. Du befinder dig godt, hvor der er meget travlt og hvor der er tidsfrister der skal overholdes hver eneste dag.

Derfor er det vigtigt at du er en person der kan arbejde selvstændigt, hårdt og præcist. Det er også vigtigt at du kan udføre en arbejdsopgave nøjagtigt og arbejde

efter faste regler og rutiner. Du får det fulde ansvar for den daglige drift. Vi forventer du udfører alle opgaver med  pinlig nøjagtighed da vores kunder jo skal have præcis det de har købt , hverken mere eller mindre . Vi sørger naturligvis for grundig og professionel oplæring. 

Hvad kan vi tilbyde netop DIG ?Vi kan tilbyde en rigtig god arbejdsplads med flinke og dygtige kollegaer samt ordnede og gode arbejdsforhold . Vi oplærer dig fra A-Z i alle de funktioner og arbejdsopgaver der er i vores internetbutik. For den rette person vil der være mulighed for partnerskab. Løn efter kvalifikationer. Vi tænker meget på vores medarbejdere da vi tror på at glade, tilfredse og dygtige medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi et koncept vi kalder ”total velvære” som bl.a. giver alle i huset fri forplejning m.m. 

Hvem er HLØ Retail ApS: Vi er et 100 % dansk ejet trading selskab der indkøber " brands " fra hele Europa og videre sælger dem over internettet i Skandinavien. HLØ Retail ApS er del af HLØ Holding koncernen, der også ejer STARTEX ApS og Brandforce ApS. Vi har forhandlingen af Pringle of Scotland undertøj i Skandinavien og vi forhandler pt. Med flere internationale brands. Koncernen er blandt de allerstørste importører af mærkevarer i Skandinavien.

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 22:29
Er der ikke flere iværksættere der vil være medejer af en forretning der allerede er skubbet igang????? Dette er en enestående mulighed.....!
Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 20:35
Flere har spurgt mig om hvilke opgaver det drejer som. Så nogle af em kommer her:

Eksp. af kunder og ordre

Videreudvikling af selve webshoppen

Ligge varer ind i systemet, tage billeder af varer, behandle billeder i photoshop

Planlægge kampagner med forskellige medier

Designe og opsætte nyhedsbreve

Deltage i indkøb af varer til shoppen

Delegerer opgaver til personale (2 stk.)

m.m

Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:28
Hm det lyder da rigtig spændende må jeg sige! :D Jeg kunne måske godt være meget interesseret! Hvor har I hovedkvarter henne? 9400 Nørresundby?
Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 20:41
Det er ved Aalborg.
Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 20:42
Yep bor 50km fra Aalborg ;)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:03

Det lyder sgu som en cool job - ingen tvivl om det. Jeg er bare bosiddende i København og det kunne vel godt skabe lidt problemer. Ellers lige sådan et job jeg godt kunne se mig selv i ... I skal nok finde den rette.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:46
Sådan.

Ny ansøing er sendt :D

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 11:01
Hej Thomas,

Jeg har ikke hørt fra dig endnu. Sender du en ansøgning eller hvad?

Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 15:44
Oh, det er jeg ked af, har haft lidt travlt :D Skal nok lige få brygget en ansøgning sammen hurtigst muligt!
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)