Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe en iPhone 4

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Til jer der vil have/købe en iPhone 4 kan den bestilles på Call me lige nu!

https://www.callme.dk/apple-iphone-4-32gb-sort

Jeg ved ikke hvor længe de har dem, men pt. er de på lager!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:23
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:30

BZR, hvad kommer der i priserne udover de listede? Jeg får nogle helt andre priser når jeg lægger dem sammen fra din side.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 09:32

Gadensgaard:

BZR, hvad kommer der i priserne udover de listede? Jeg får nogle helt andre priser når jeg lægger dem sammen fra din side.

Oprettelsesgebyrer m.v., jeg har blot taget de mindstepriserne teleselskaberne selv oplyser :-)

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 09:36

Aha, det giver mening.

Hvad med at lave en tilsvarende side med erhvervsabonnement :) ? Hos 3 kan det for eksempel sagtens betale sig at binde sig i 12 måneder på erhvervsabonnement, forudsat at man selvfølgelig udnytter abonnementet.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 09:42

Gadensgaard:

Aha, det giver mening.

Hvad med at lave en tilsvarende side med erhvervsabonnement :) ? Hos 3 kan det for eksempel sagtens betale sig at binde sig i 12 måneder på erhvervsabonnement, forudsat at man selvfølgelig udnytter abonnementet.

Skal jeg nok få set på. Har lige nogle andre opgaver idag, men ellers kan du nok regne med der kommer fem milliarder andre prissammenligningssider fra folk herinde fra i dagens løb :-)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:44

Den er udsolgt nu..

Jeg skrev mig på ventelisten hos 3, men har endnu ikke fået en mail fra dem. De skrev at de sendte en mail ud i går, men har ikke hørt noget fra dem endnu. Andre der ikke har fået en mail?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 09:46

Martin van de Belt:

Den er udsolgt nu..

Jeg skrev mig på ventelisten hos 3, men har endnu ikke fået en mail fra dem. De skrev at de sendte en mail ud i går, men har ikke hørt noget fra dem endnu. Andre der ikke har fået en mail?

Alle teleselskaberne fusker med deres 'ventelister' lige i øjeblikket. De fleste af jer får kun en mail om, at "I meget snart får iPhone 4" for at undgå, at I hopper over til et andet selskab.

Der er kun meget få, inklusive dem som stod i kø, der har fået en iPhone 4. Min nabo har vist også fået sin med posten idag, men langt de fleste må stadig se langt efter den.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 09:46

Jeg fik en mail i går eller foregårs. Der stod dog ikke noget om hvornår MIN telefon var klar, men at de startede med at ringe/skrive rundt til folk på ventelisten fra idag.

Nede i butikken oplyste han dog at jeg stod som en af de første dengang jeg skrev mig op. Surt at man så er bundet indtil november. Men hva, mon ikke man kan finde en der vil overtage min plads i køen :).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:46

Martin van de Belt:

Den er udsolgt nu..

Der kom en mail ud igår der fortalte om prisstrukturen og bekræftede at man stod på ventelisten (og at man ville få en mail eller tlf opkald når det var eens tur),. Har dog ikke hørt fra dem endnu på trods af at jeg skrev mig op lige efter de åbnede listen.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)