Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress 3.0 DK opsætning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at opsætte en WordPress v3.0 blog til min far og har i den forbindelse behov for noget hjælp.

Jeg er stødt på følgende:

1. Under permanentelinks, retter jeg til "Egen struktur" og vælger /%category%/%postname%.html. Når jeg så klikker på en kategori, så er URL'en /categori/. Hvordan ændrer jeg URL'en til /kategori/ i stedet ?
  2. Er det korrekt at WordPress v3.0 ikke er 100% oversat til dansk ? Jeg har f.eks. : Monthly Archives, Posted on XX by XX, Posted in XX og Leave a comment, som jeg gerne ville have var på dansk i stedet.
  3. Oppe i højre hjørne står der Endnu en WordPress-blog. Hvordan kan jeg ændre det til noget andet ?

Jeg bruger iøvrigt standard temaet Twenty Ten 1.1.

Nogen der kan hjælpe ?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 15:12

Hej

Permalinks for indlæg og slug'en (altså URL'en) for kategori-sider skal skrives i hvert sit felt.

Du ændrer teksten under indstillinger.

Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 15:21

Hej Martin,

Martin Hegelund Møller:
Permalinks for indlæg og slug'en (altså URL'en) for kategori-sider skal skrives i hvert sit felt.

Ok, jeg tror ikke helt jeg forstår, men fik da ændret under "indstillinger / permanente links / kategoribase, sådan at det nu er kategori istedet for category.

Nogen gode forslag til mine andre spørgsmål ?

Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 15:52

Så fik jeg også ændret "Endnu en WordPress-blog". Det var i "Indstillinger / Generelt / Tagline". Lærer lidt hen af vejen :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)