Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netrep.dk - manglende omsætning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med Jer.

Jeg har for 2½ md. siden relanceret www.netrep.dk efter en konstant stigning i mit besøgstal. Kort fortalt blev Netrep.dk grundlagt i 1999 som et lille sjovt projekt med gør-det-selv-reparationer vedr. biler. Ingen indtægter - bare sjov - men besøgstallet steg - og endte i foråret på 20.000 unikke/md, og så skulle der ske noget. Jeg ændrede lidt på designet - desværre var der nogle ting, der ikke fungerede, så besøgstallet faldt til 10.000/md. Jeg har nu været ude og investere over 30000 kr i et nyt site.

Det er lavet, således at der er et gratis 3-ugers medlemskab - derefter skal man betale hhv 100, 150 eller 250 kr for hhv 3, 6 eller 12 mdr medlemskab. Jeg har på de 2½ md fået 800 medlemmer, så det er jo fint nok - men, men, men - kun 10 har forlænget det gratis medlemskab til et betalingsmedlemskab.

Besøgstallet ligger på 9000 unikke / 44000 sider i okt og 10.000 unikke / 39.000 sider i nov.

Hvad gør jeg galt - og ikke mindst - hvad gør jeg for at få omsætning?

M.v.h.

Jakob Forssling
Netrep.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 08:43
Det ser umiddelbart ud til at man kan for meget som ikke-medlem til at gøre det attraktivt at betale.Du kunne evt. tilbyde reklameplads øverst i boddyfeltet, der så vises til ikke medlemmer. De vil så skulle scrolle ned for at se indholdet. Så "betaler" de ved at se reklamer.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:14
Drop medlemsbetaling, det er for useriøst. Sæt istedet nogle reklamer på siden, og tilbyd evt at blive reklamerne kvit hvis man betaler et lille beloeb.
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 08:12
Hej Jakob.

God side og et godt koncept.

Da jeg gennemgik din side, opdagede jeg, hvor meget jeg ikke kunne komme til, hvis jeg ikke var medlem, men jeg fandt egentlig ikke ud af, hvad jeg ville få ud af at blive medlem, hvis jeg endelig betalte..

hmm lad mig forklare.

Det virker som om, at du ikke sælger fordelene godt nok omkring indmeldelsesprocessen. Et forslag kunne gå på, at du mere kraftigt markedsførte fordelene ved at blive medlem allerede på forsiden.

Eksempelvis:

Bliv medlem og få :

- Adgang til ekspertpanel bestående af erfarne mekanikere

- Flotte og gode instruktionsvideoer til alt fra justering af tænding til montering af hjulophæng.

- Gode medlemsrabatter på dine nye vinterdæk.

osv...

Prøv at illustrere tydeligere, hvad jeg får ud af medlemsskabet frem for, at jeg ved gennemgangen af side finder ud af, hvad jeg ikke kan.

Håber at du kan forstå, hvad jeg lige har skrevet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)