Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adobe Photoshop CS3

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:12
Flyttet, og den skal straks hentes! :) Super, tak for linket.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 01:47
Kom gerne med en anmeldelse, så vi ved hvad der venter :-) har hørt det skulle være en rigtig cool update uden så mange nye tiltag, men mere optimering af preformance og de ting som allerede befinder sig i programmet.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:14
Lur mig om ikke de dygtige herrer fra photoshoptv snart kommer med en anmeldelse af CS3 :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 10:17
Ellers regner jeg med at smutte ind på kontoret idag, kan se man skal bruge sin cs2 licens hvilket jeg ikke har liggende herhjemme.

Så skal jeg nok give en lille mini anmeldelse når jeg har fået leget lidt med det.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 11:40
Nice kendte ikke photoshop tv, det jo en lille herlig ting, tak for det
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:55
Jeg har noget fornuftigt materiale til photoshop 6 eller 7 som godt kan bruges til CS. Materialet er til begyndere og på dansk. Drop en email adresse, så sender jeg (det skal være en adresse der kan modtage vedhæftede filer) Jeg sender om et par dage så alle interesserede kan nå at droppe en adresse
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 12:00
hehe bufferzone, tror jeg fik det for et par år siden inde på eksperten, kører du stadig med det samme ? er det ikke på tid du opdatere det lidt
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 12:00
MK - photoshoptv er herligt at sidde og se om aftenen, jeg har set med fra afsnit1, og man kommer lynhurtigt ind i hele "universet" og fanger der små jokes omkring at komme fra Canada og sådan, langt mere lærerigt end amerikanske tv-serier og mindst ligeså underholdende.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 12:06
Martin okay ja det lyder til at være cool nok, man skal nok bare lige lærer deres sprog, jeg kender det fra 3dbuzz da jeg har alle deres videoer fra dengang de gav dem væk gratis, både photoshop og 3dsmax, de er også nogle herlige gutter men kan godt bruge  10 min på at lave pis med deres kvindelige lærling som intet kender til grafik, det hyle morsomt, men kan også være kanont irreterende nogle gange ;-)
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)