Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efter lang tid overvejelse fundet frem til at jeg vil lave en ny internet side.

Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke sige hvad det er for en side.

Men det jeg søger er en der er god til at lave database. siden skal faktisk komme til at være som f.eks

www.bilbasen.dk Det skal være en side hvor privat personer selv kan lave en annonce.

Men det er vist ikke helt nemt så derfor vil jeg høre om der skulle være en ekspert herinde der kan lave det.

Selvfølgelig mod betaling

mine krav er:

Privat personer skal kunne oprette en annonce selv med billeder og tekst.

Man skal kunne betale med kreditkort på siden

Der skal være 4 hovede katagorier og så en masse under katagorier.

hvem er experten?

på forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:35
Har du nogle planer omkring økonomien i det, altså, har du en lidt mere præcist defineret kravspecifikation, og evt et budget der skal overholdes (selvom det måske kan koste nogle features)

Har du det grafiske på plads, eller skal det også laves?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:49
Hej anders.

det hele skal laves fra bunden

Den skulle gerne komme til at ligne noget i stil med bilbasen. dog skal katagorierne hedde noget andet.

Altså siden kommer til at henvende sig til et andet publikum en bilkøbere/sælgere.

men siden skal kunne arbejde selv. dvs at folk skal kunne oprette en salgs annonce og sætte billede på. og anbringe annoncen i en bestemt katagori og så skal det kunne laves sådan så det koster et beløb pr annonce der bliver oprettet.

er det noget der er muligt at lave?

har ingen begrænsninger hvad økonomi angår bare det bliver lavet ordenligt fra starten af.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)