Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken selvskabsform skal vi vælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er nu 2 venner, som har fået en side op og køre, og som gerne skulle give lidt afkast. :)

Vi har dog ikke fået oprettet et CVR nummer endnu. Hvordan gør vi det nemmest og billigst?

Vi har kun hostingudgifter til vores firma, og selvfølgelig vores egen tid.

Jeg har overvejet om vi skulle starte et smba, men er det muligt at oprette gratis? Jeg har forstået ideen i et smba, er bare forvirret over at der er mange der tager penge for at oprette et for en, hvor at man også bare kan vælge smba som en mulighed i blanketten fra erhvervs- og selvskabsstyrelsen. Kan det gøres gratis? :)

Hvis i har andre ideer til hvordan vi burde gøre det, må i meget gerne komme med forslag. 

Med Venlig Hilsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:52

Rpke:
Jeg har forstået ideen i et smba, er bare forvirret over at der er mange der tager penge for at oprette et for en, hvor at man også bare kan vælge smba som en mulighed i blanketten fra erhvervs- og selvskabsstyrelsen.

At stifte et SMBA er altså meget mere end bare at udfylde et A4-ark.  Der er nogle særlige krav til indholdet af vedtægterne for et SMBA. Hvis du kan selv hvad krav er og du selv kan lave vedtægterne - ja så sender du dem sammen med selskabsblanketten og stiftelsespapirerne. Vupti så har du helt gratis dit SMBA.

Du skal ikke tage dig af at Erhvervs- og Selskabsstyrelsen sender dit materiale tilbage, hvis du har lavet fejl.  Du skal bare rette fejlen og måske i værste fald lave nye stiftelsespapirer nok engang. Men det er stadigvæk gratis.Devil

/Henrik

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 13:03

Hej Henrik

Jamen mange tak! Det var sådan set bare det jeg ville høre :)

Mvh

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:21
Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 13:39

Det vil jeg helt klart lige overveje! :) 

Igen mange tak :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)