Jeg har gået og båret rundt med dette kloge citat fra Simon Spies i nogen måneder - og nu hvor jeg er ved at "programmere" mig selv til at tænke som en innovativ iværksætter - ja, lidt i stil med en skarp drabefterforsker skal tænke som en morder, for at fange en morder - hehehe - måske ikke helt det sammen
Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhedRIGTIGT MEGET dårlig omtale.
Er der nogen der har et firma eller sådan noget som har prøvet at komme i medierne uden held - så kan jeg måske godt hjælpe dig...
Tror I at det holder i lille Danmark?
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.
Prøv at spørg SuperBest ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Jeg har gået og båret rundt med dette kloge citat fra Simon Spies i nogen måneder - og nu hvor jeg er ved at "programmere" mig selv til at tænke som en innovativ iværksætter - ja, lidt i stil med en skarp drabefterforsker skal tænke som en morder, for at fange en morder - hehehe - måske ikke helt det sammen
Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.
Er der nogen der har et firma eller sådan noget som har prøvet at komme i medierne uden held - så kan jeg måske godt hjælpe dig...
janteloven er jo i lille Danmark ingen bedre end andre , så det er af det bedre lande at have den ide
For vis en er bedre end de andre finder konkurrenter jo bare udad , noget , for være den bedste er ingen siker vej til succes ,det er at udnytte , de gode og dårlige nyheder på bedste til sin egen fordel
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows