Jeg har gået og båret rundt med dette kloge citat fra Simon Spies i nogen måneder - og nu hvor jeg er ved at "programmere" mig selv til at tænke som en innovativ iværksætter - ja, lidt i stil med en skarp drabefterforsker skal tænke som en morder, for at fange en morder - hehehe - måske ikke helt det sammen
Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhedRIGTIGT MEGET dårlig omtale.
Er der nogen der har et firma eller sådan noget som har prøvet at komme i medierne uden held - så kan jeg måske godt hjælpe dig...
Tror I at det holder i lille Danmark?
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.
Prøv at spørg SuperBest ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Jeg har gået og båret rundt med dette kloge citat fra Simon Spies i nogen måneder - og nu hvor jeg er ved at "programmere" mig selv til at tænke som en innovativ iværksætter - ja, lidt i stil med en skarp drabefterforsker skal tænke som en morder, for at fange en morder - hehehe - måske ikke helt det sammen
Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.
Er der nogen der har et firma eller sådan noget som har prøvet at komme i medierne uden held - så kan jeg måske godt hjælpe dig...
janteloven er jo i lille Danmark ingen bedre end andre , så det er af det bedre lande at have den ide
For vis en er bedre end de andre finder konkurrenter jo bare udad , noget , for være den bedste er ingen siker vej til succes ,det er at udnytte , de gode og dårlige nyheder på bedste til sin egen fordel
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Altså kunne superbest købe superpest og på den hjemmesider kunne der så løbe nogen rygter om at hjemmesiden er ejet af en veganer-klub der har det formål at forgifte alle kødæderne.
Noget i den stil.
Tror at det kunne være meget morsomt...
Med din humor og sjove tankegang, så ville det være mega grinern! hahaha
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Det er en sjov idé, som jeg desværre ikke tror der er mange der vil turde løbe an på. Men hvem ved? Det skader ikke at prøve.
Hvis Superbest ikke duer, kunne Lene E. være en mulighed. Der er da garanti for dårlig omtale, og vi er nu nået til et punkt, hvor der fremover ikke vil være nogen petitesse-grænse :o) ´www-lene-e.dk?