Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en blog om mobiltelefoner?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige oprettet MobilTjek som annoncør hos Partner-Ads og lagt nogle flotte bannere op, så vores program skulle være live nu. Vi betaler 50 øre pr. klik til at starte med, men klikprisen kan meget vel blive hævet, når vi lige har fået et overblik over kvaliteten på de klik der bliver leveret.

Driver du eksempelvis en blog om mobiltelefoner eller den nye iPhone 4, så hent et link og tjen penge på at sende dine besøgende til os. Deeplinks er iøvrigt helt ok!

Bannerne ryger også på indholdsnetværket hos Google imorgen, så hvis du kører AdSense på din hjemmeside og siden har relateret indhold, så smid lige et link i tråden her, så vi kan vælge at annoncere på den, på vores AdWords konto.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Bannerne ryger også på indholdsnetværket hos Google imorgen, så hvis du kører AdSense på din hjemmeside og siden har relateret indhold, så smid lige et link i tråden her, så vi kan vælge at annoncere på den, på vores AdWords konto.

You know it, bro' :-)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu driver jeg dog ikke en blog omkring mobiltelefoner eller sådan noget endnu, men jeg ejer da domænenavnet mobiltelefoner.be. Spørgsmålet er så hvordan jeg skal gøre det. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke en mobil side i DK , men Held og lykke med affiliate programmet

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Olesen (Feder):

Nu driver jeg dog ikke en blog omkring mobiltelefoner eller sådan noget endnu, men jeg ejer da domænenavnet mobiltelefoner.be. Spørgsmålet er så hvordan jeg skal gøre det. :)

 

Du kan hente et flot topbanner på 930 x 180 hos Partner-ads Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I ligger dog ikke hos Partner-Ads endnu så vidt jeg kan se.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

I ligger dog ikke hos Partner-Ads endnu så vidt jeg kan se.

 

Jeg lagde bannerne op for 1 times tid siden, så det er sikkert derfor. Der står dog på min konto at de er aktive. Jeg oprettede os i sidste uge, men Ken skrev til mig at kontoen først er live, når der er bannere i forskellige størrelser. Han trykker sikkert først på den store grønne knap imorgen Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg lagde bannerne op for 1 times tid siden, så det er sikkert derfor. Der står dog på min konto at de er aktive. Jeg oprettede os i sidste uge, men Ken skrev til mig at kontoen først er live, når der er bannere i forskellige størrelser. Han trykker sikkert først på den store grønne knap imorgen Big Smile

Hej

Jeg har trykket på den store grønne knap nu og partnerprogrammet er live Big Smile

Mvh. Ken

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ansøgt om at bruge kampagnen. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)