Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side kan ikke findes på Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
der er garanteret nogle, der kan fortælle mig hvad jeg har gjort galt eller måske rettere undladt ved lancering af side.

Det drejer sig om www.stribfisk.dk

Når jeg søger Strib Fisk, fisk middelfart osv. dukker den ikke op...Dette undrer mig såre, da det jo nok ikke er de søgeord, der hyppigst bruges!

Synes normalt ikke jeg har problemer med, at Google finder mine sider...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:39

Hej Brian

Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad der skulle afholde crawlerne fra at crawle din side.

Har du linkbuildet til siden?

Linket i dette indlæg har Google ikke haft adgang til, da det kræver brugerlogin.

Mange hilsner,

Mathias

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:35

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42

Mathias Hougaard:

Hej Brian

Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad der skulle afholde crawlerne fra at crawle din side.

Linket i dette indlæg har Google ikke haft adgang til, da det kræver brugerlogin.

Mange hilsner,

Mathias

Linkbuildet? Hvordan gør man så lige det. Øvrige sider jeg har lavet på ca. samme måde rangerer fint på Google, så denne her undrer mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 12:18

Brian Schou Larsen:

Mathias Hougaard:

Hej Brian

Mange hilsner,

Mathias

Linkbuildet? Hvordan gør man så lige det. Øvrige sider jeg har lavet på ca. samme måde rangerer fint på Google, så denne her undrer mig.

Hej Brian

Google skal crawle din side for at kende dens eksistens. En god måde at få siden crawled hurtigt er ved at pege links ind på den. Dette vil samtidig gavne din linkpopularitet, hvilket er en styrke, når det kommer til søgemaskineoptimering.

Det nemmeste er næsten at du følger Michaels link til en god tråd: http://www.amino.dk/forums/t/95481.aspx?PageIndex=3#628706 

Mange hilsner,

Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)