Hej
Jeg står og skal til at vælge et webshop navn, shoppen skal fungere i norge, sverige, danmark, tyskland og så en international del. xxxxxxdenmark.de xxxxxxdenmark.dk xxxxxxdenmark.no
xxxxxxdenmark.se xxxxxxdenmark.com I alle lande, eller skal jeg indsætte landets navn istedet for denmark så det ser således ud xxxxxxgermany.de xxxxxxdenmark.dk xxxxxxnorway.no
osv. eller skal jeg noget helt 3 .. kalde den xxxxxxshop.de xxxxxxshop.dk
xxxxxxshop.no xxxxxxshop.se
xxxxxxshop.com
xxxxxx er grundnavnet som skal med, jeg kan ikke informere hvad det er, da nogen jo bare ville gå på domæne opkøb.
men hvilken metode tror i er bedst. hvad ville folk bedst kunne lide. ? |
Valg af domæne og webshop navn
|
|
Bemærk dog at .no kræver tilhørsforhold for at kunne registereres. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
det giver vel lidt sig selv at der skal være mere end et domæne,, hvor tit handler du i en shop som ender med .se ? men mit spørgsmål er mere, skal jeg bruge denmark som en del af min shop, altså slå virksomheden op på at den er fra danmark, ,eller skal det være mere anonymt. ? så man bare bruger ordet shop i stedet for denmark. ?? eller hvad ? med hensyn til no domænet har jeg en løsning |
Hvis du laver en søgning på Amino, vil du kunne finde linket til et firma der tilbyder at oprette .no til folk uden tilhørsforhold via en agent... Det er dog en halvpebret fornøjelse, jeg mener at det ligger på små 700 kr. for et år... |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det skal jeg ikke kunne sige, jeg kender ikke de norske regler... Men det er ihvertfald muligt (om det så er mod reglerne eller ej) :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
En fordel ved det samme navn for alle shops er jo også at det er nemmere at brande firmaet, og det er jo kun et firma der er tale om. |