Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervspakker og pakker Tyskland

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en webshop hvor vi godt kunne tænke os at tilbyde folk at få tilsendte deres varer til en erhvervsadresse og på den måde spare lidt penge. Jeg bryder mig ikke så meget om Post Danmark og deres krav til CVR-nr. på adressen etc.

Jeg forsøgte så sige at ringe til DPD for at høre om mulighederne for at blive kunde der, men det kan man åbenbart kun, hvis man også har et stort antal udenlandsk pakker. Vi er ved at være færdig med en tysk webshop, så det kan jeg ikke prale af at jeg har.

Er der nogen der har en aftale med fx. DPD omkring både B2B pakker og pakker til Tyskland som vi kan benytte. Grunden til at jeg helst vil DPD er, at jeg kører lige forbi deres depot, så kunne jeg måske slippe for et gebyr for afhentning

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:05

pris på en pakke til tyskland

1 pakke fra 7100 dk til 80805 tyskland

10 kg med et pakke mål på 40x30x30

koster 235,00 + moms

afhente ved din dør og lev. ved kunde dør

mvh benny

www.iks-logistik.dk

samt alt i express + economy pakker worldwide

Tilmeldt 11. Dec 06
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 08:26

hoenborg:

pris på en pakke til tyskland

1 pakke fra 7100 dk til 80805 tyskland

10 kg med et pakke mål på 40x30x30

koster 235,00 + moms

afhente ved din dør og lev. ved kunde dør

Hej Benny,

Tak for prisen. Der er bare noget jeg ikke helt forstår ved pakkepriser til Tyskland, det kan godt være at jeg misforstår noget, men man kan se sådan her på det.

Hvis jeg går ind på Deutsche Post hjemmeside og kigger på pakkepriser intern Tyskland, så skal jeg for at sende en 10 kg. pakke intern i Tyskland give (5,90 EUR) 44,25 DKK omregnet incl. tysk moms.

Hvis jeg så tager den pris du kommer med så hedder den incl. moms 293,75. Jeg skal give splittet op:

Transport Kolding -> Flensborg = 249,50
Transport Flensborg -> Munich = 44,25

Jeg ved ikke om det kun er mig, men når jeg kigger på de tal så ser det helt galt ud. Kunne der et være et rigtig godt forretningsgrundlag for en lille vognmand her. Hvis man nu fx. bare tog 100 kr. for at hente pakker i Syddanmark og kører på et posthuset i Flensborg så kunne man da få mange kunder. Der må gå så sindsygt mange pakker fra Danmark til Tyskland hverdag

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:43

Din idé er sådan god nok, men du skal lade være med at sidde og sammenligne æbler og pærer. Kurerpakker, som jeg går ud fra Bennys priser er baseret på, kører i et helt andet system end postpakkerne.

Men, når der er sagt, så synes jeg da absolut dit forslag har potentiale.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Tilmeldt 11. Dec 06
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 08:52

Nu vil jeg lige starte med at sige, at det her er ikke for at hænge Benny ud, bare generelt.

Hvis du kigger på hans hjemmeside og det hans skriver, så er min opfattelse ikke, at den pris han giver er på kurer pakker, men bare standard pakker med transittid på 3-5 dagen. Det opfatter jeg ikke som kurer pakker

http://www.iks-logistik.dk/pages/economy-export.php

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 09:06

den prise jeg har givet på de 10 kg.

er sendt med DHL economy kurer.  afhente ved din dør.

PS. min netto pris hos dhl er 142,00 + olie  for 10 kg.  og så skal jeg ha lidt til kaffe

mvh benny

Tilmeldt 11. Dec 06
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 09:12

Hej Benny,

Naturligvis skal du have noget til kaffen, eller ville du jo ikke tilbyde det :-) I det her tilfælde er det jo så DHL der måske er en lidt mærkelig prissætning. Det er jo som DHL pakke man afsender det i Tyskland. Det er utroligt at det skal være så dyrt at krydse den dansk/tyske grænse

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 09:34

Lytter lige med her.

Det med den lille vognmand og småpakker til Tyskland må der simpelthen være potententiale i.

Sender man 10 kilos pakker til Tyskland med PostDK koster det ca.  DKK 350,- pr. pakke (30x30x30) Angry

Afleverer man tilsvarende pakker hos DPD i Flensburg er pris pr. pakke EUR 13,00 helt op til 31,5 kilo. DPD classic med levering indenfor 1-2 dage og vægt max 31,5 kilo. Der holder tit DK varebiler som afleverer hos DPD på Liebigstrasse i Flensburg. 

Tilmeldt 11. Dec 06
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:13

Jeg har lige sendt en mail til BilligPakkePost for at høre dem, om det ikke er noget de kunne overveje at tilbyde, for de har jo biler etc.

Måske en tur til Flensborg for at afleverer pakke kunne have interesse for dem :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 10:36

Duffy:

Sender man 10 kilos pakker til Tyskland med PostDK koster det ca.  DKK 350,- pr. pakke (30x30x30) Angry

Afleverer man tilsvarende pakker hos DPD i Flensburg er pris pr. pakke EUR 13,00 helt op til 31,5 kilo. DPD

Du glemmer jo at priserne på udlandspakker er standard liste priser, disse priser kan man naturligvis forhandle med stort set alle  pakkefirmaer.

Der er rigtigt mange muligheder:

DPD www.dpd.com/dk

Bring   www.bring.dk  

Swisspost  www.swisspost.com/denmark

GLS

Link logistics   www.linklog.dk

kan tilbude rabat på GLS udlandspakker (mener det er ca 25-30 %)

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)