Hej alle Aminoer -Jeg er hel sprit ny fra æsken her på dette site, dog har jeg luret herinde en rum tid og er blevet klogere på flere spørgsmål. Super fed side Jeg har dog et spørgsmål til jer alle, da jeg er i gang med at starte min egen webshop op. Min shop skal handle med Bornholmske produkter lige fra A - Å bare det er fra Solskinsøen. Det kan være almindelige og unikke varer, unikke ting fra kunsthåndværkere f.eks. Der findes allerede to shops der gør det samme med irl. butik. Min skal dog kun være webshop. Mit spørgsmål er så hvad min shop skal hedde, jeg har tænkt på : Shop-bornholm.com da den også skal sælge i Sverige, Tyskland og Polen. Jeg ved godt at shop-bornholm.dk er optaget hos Dandomain, men vil det evt. være et problem for mig? Er her nogle der kan komme med andre gode navne, andre input, idéer og alt det andet jeg har glemt. Jeg er åben for alle kommentarer -jeg gldæer mig til at høre fra dig.
|
Ved du hvad Bornholm hedder på henholdsvis svensk, polsk og tysk? Næppe bare Bornholm. Jylland hedder jo også Jutland på engelsk :-)
Så selvom du vælger en .com adresse hjælper det vel ikke, hvis du bare kalder det Bornholm, altså i forbindelse med søgning på nettet?
Dbh
Thomas