Hej alle sammen på denne tråd
jeg er først nu blevet opmærksom på denne tråd og ide, og jeg må sige at jeg synes ideen er god, selvom jeg er enig i alle de betragtninger om offline reklame der har været her.MEN er det ikke sådan at alle der ville få sådan en
flyer med "hjem" er nethandelskunder? ergo er det netop den kernegruppe vi alle gerne vil i snak med, altså kan det aldrig være spild af penge da det jo vil være rørende billigt pr"kontakt"..vi snakker ører!!
jeg synes der er meget klynk her omkring konkurenter, jeg troede vi var kolleger???..og antallet man selv eller andre deler ud og hvad får jeg ud af det..pivpiv...en her skrev at der er nogle af de interesserede der kun sendte ca 7 pakker om ugen..laver lige et regnestykke..7x52x19(forudsætter 20 igruppen)=6916 stks du ellers ikke ville komme i kontakt med!!!!...dette er unikke nethandlende, hvad er der at vente på!???...du kan jo for sjov prøve at sætte 25 ind i formlen istedet..(24700)...!!!
I en anden diskusion her på
amino har der været diskuteret brug af offline kontra online reklame, dette er en ofline men den kommer til folk der er trygge ved at handle på
nettet og derfor er meget mere sandsynligt at de vil gøre det igen, derfor vil den ikke være spredhagl men faktisk ekstremt målrettet og billig.
må jeg til slut komme med et par kommentarer til udformning og tekstet på en sådan flyer..lav den som en inspirations reklame..gode billeder der sælger,flot tryk, godt papir, ingen tekst, ud over www..... og for guds skyld ingen rabatter!!!(så vores varer kommer til at ligne bilkalort, og som ikke kan rettes, giver længere levetid for reklamen)..grunden til at jeg ikke ønsker rabatter er at de fleste af vores netbutikker sælger nische varer eller kvalitet og derfor er det et dårligt salgsignal at sende...plus en masse andre argumenter!!
jeg er med i noget der heder pro-net work...der er der branche eksklusivitet...først til mølle holder andre ude....jeg vil tro at denne ide kan bære 20 interesserede...det vil give 10 gode billeder på hver side af en A4...billeder der sælger
jeg håber som sagt at en
grafiker her på denne tråd vil tage ideen op og professionelt tage kontakt til nedenstående og andre der har ytret sig her på denne tråd sådan at ideen kan få momentum
det var alt, undskyld min røffel men den var kærligt ment
mvh jan kristensen, nordisk-handelshus