Jeg har mig en gammel Iphone 3G, den har jeg selvfølgelig opdateret sidst der var en opdatering tilgængelig, hvilket skulle være iphone 4 software eller sådan noget.
Min Iphone er blevet vildt langsom efter denne opdatering, og jeg har læst rundt omkring på internettet at det er et generelt problem. Når jeg slutter min Iphone til Itunes nu, så er der en ny opdatering tilgængelig, og mit spørgsmål er så om denne opdatering for min Iphone 3G tilbage på sporet og gør den hurtig igen..? Eller vil den bare blive langsomere? I så fald vil jeg ikke opdatere den før der kommer en opdatering der retter de fejl der er i de nyeste opdateringer..
Nogen der har gjort sig erfaring med samme problem..?
Den nye opdatering retter et problem med signal kalibrerings algoritmen. Jeg tror ikke der kommer en opdatering til 3G'en der får den tilbage på sporet.
Jeg har selv nedgradere min 3G til 3.1.3 for et par uger siden. Det var en god idé eftersom manglen på hurtig responstid slet ikke blev opvejet af nye features.
Har selv prøvet mange tricks for at få den op i fart igen, men ingen har virket.
Det vil jeg også gøre indtil jeg for gjort det andet men den kørte besete før opdateringen og jeg vil heller ha den software som passer til 3G. Og tak for tricket forresten.