Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt tilbud på 20 stk. PlayStation 3 250 GB

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et godt tilbud på ovennævnte konsol, nogle der kan tilbyde dette?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:25

Prøv at kontakte Elgiganten eller andre steder hvor de har dem billigt.... Det er muligt de kan slå lidt af prisen, hvis du skal købe 20 stk.

Men du får nok svært ved at finde dem billigere end hvad de bliver solgt til i detailhandelen - hvis du finder dem billigere er der ihvertfald grund til at blive mistænksom. Det er ikke unormalt, at de større kæder sælger dem billigere end hvad de mindre forhandlere kan købe dem til engros. Så tilbudsaviserne er nok dit bedste bud ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:32

Fama:

Men du får nok svært ved at finde dem billigere end hvad de bliver solgt til i detailhandelen - hvis du finder dem billigere er der ihvertfald grund til at blive mistænksom. Det er ikke unormalt, at de større kæder sælger dem billigere end hvad de mindre forhandlere kan købe dem til engros. Så tilbudsaviserne er nok dit bedste bud ;)

Det sker oftere og oftere at konsollerne sælges med tab, men at butikkerne så tjener pengene på spillene, og alle de mange former for tilbehør, som der efterhånden findes...

Sådan har det i hvertfald været i DE i det seneste års tid...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:37

Fashion-Seller:

Det sker oftere og oftere at konsollerne sælges med tab, men at butikkerne så tjener pengene på spillene, og alle de mange former for tilbehør, som der efterhånden findes...

Sådan har det i hvertfald været i DE i det seneste års tid...

Lige præcis.... Sådan er det også i DK :)

Det er derfor jeg tvivler kraftigt på trådstarter kan finde nogen, der vil sælge dem billigere end hvad han kan købe dem til i butikkerne.... Medmindre det er nogle der er "faldet af laddet på en lastbil"...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 03:07

ny/brugt?

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 03:12

ss3826:

ny/brugt?

De skal helst være nye...

Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:22
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 00:29

Jeg kan give dig et rigtig godt tilbud på 20 stk. PS3 320GB, hvis det har interesse ?   De er på lager og kan afhentes / sendes med det samme.

Kontakt mig på mr@konsol-chips.dk

Mvh  Mogens Riis

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 08:35

Hej,

Jeg vil meget gerne give et godt tilbud på dette. Har du en mail jeg kan sende tilbuddet til?

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)