Hej alle Amino´er Jeg sidder her med en meget irreterede problem. Jeg har for en måned siden startet en internetshop og hertil har jeg har jeg fået designet en logo til siden. Jeg sad igår og googlede mit firma (gør jeg iøvrigt tit) og pludselig dukker der en hjemmeside op der bruger mit navn. Siden hedder www.minesite.dk/mitshopnavn og minder temmelig meget om mit (www.mitshopnavn.dk). Når jeg klikker ind på siden kommer det værste. Personen har gudhjælpende kopiet mit logo direkte ind på sin hjemmeside og bruger den selv til logo på sin hjemmeside. Hjemmesiden er en side der beskriver en hund. Hvad gør jeg nu ?? Jeg er ret sikker på, at jeg har ophavsret på mit logo, men hvor henvender jeg mig henne for at få slettet logoet på siden. Håber at I har en løsning for det er f....... frustrerende at betale flere tusind kroner for at få designet et logo også er der en der bare, der efter min mening, misbruget mit firmavavn og logo på det groveste. Jeg har henvendt mig til personen, men har ikke fået nogle respons. Mvh |
Tag fat i en advokat og få ham til at sende et krav om betaling sammen med et krav om at fjerne det omgående.
Det er noget rigtig træls svineri, du er udsat for. Hvad hedder din side?
mvh Hans