Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - jeg er grøn!

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pouline.

Det tror jeg godt, du kan. Dog er det ikke lige min boldgade, så jeg skal ikke kunne svare på det - men det er helt klart et forsøg værd.
Dog er det ofte sværere at lokke programmører til opgaver, hvor de skal pille i andre programmøres kode, end at hyre dem til at lave noget helt fra bunden. 

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:11
Hej Pouline

Du er velkommen til, at skrive til mig på jrc@laika-it.dk så kan vi prøve at kigge din kode igennem og se, om det er noget vi har mod på, at bygge videre på.

Med venlig hilsen
Johnny

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:16
Hej Johnny,

tak, det vil jeg gøre. Imorgen! (eller hedder det: senere idag?)

Lige nu vil jeg gå iseng. Har små børn der vågner MEGET for tidligt (-:

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:16
Jeg synes ikke, du skal acceptere, at du ikke må sælge til 3. part.

Det forekommer ikke rimeligt, at de kan binde dig for evigt uden at opfylde deres del af den oprindelige aftale.

Din leverandør forekommer ret uprofessionel i sin håndtering af dig som kunde. Hvis han har været lige så uprofessionel i sin kodning, er du muligvis bedre tjent med at starte fra bunden igen.

Du kan sagtens genbruge al din lækre grafik og få et udtryk på siden, der minder rigtig meget om det, du har nu.

Hvis du ikke har betalt leverandøren noget endnu - og han løber fra jeres aftale, må det være rimeligt, at du løber den anden vej. Du har i hvert fald forholdsvis gode kort på hånden - med mindre  der ligger noget dokumentation i e-mails osv.

Det bedste for alle vil være, at I finder en mindelig ordning, som kommer begge parter til gavn.

Held og lykke med opgaven - og velkommen til.

mvh Hans

Tilmeldt 13. Dec 06
Skrevet kl. 09:37
Nej, jeg syntes heller ikke at det er ok at jeg ikke må sælge. Ikke at jeg har planer om det! Men hvis de overdrager siden til mig er det vel min! Hvornår skulle deres "med-bestemmelse" over siden ellers ophøre?

Det jeg er nervøs for er at de skal blive sure og så sige: "Nå men hvis du ikke ka´ li´ lugten lukker vi bare siden"

Det har jo taget temmelig lang tid at få lavet siden, så hvis jeg ligepludselig skulle stå uden en side mens jeg venter på at andre laver en til mig!!

Derfor taler jeg dem nok lidt efter munden. Selvom jeg har lyst til at fortælle dem et par ting eller to!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 10:05
Hej Pouline

Jeg synes det er en fin side. Dog sælger du vel mange forskellige ting iforhold til hvad du brander dig som..? (Jeg læser det som du sælger baby udstyr, men du sælger også choko-fundue (hmm, superlækkert - det vil jeg gerne købe)).

Men, din shop fungerer vel fint pt.?

Hvis der er nogen problemer, så tilbyd dem vel nogle penge for at få afsluttet handlen. Det lyder som, at du har fundet nogle fyre til at lave din shop, som ikke helt selv véd hvad de vil.

Anyway - fin shop; lidt rodet sortiment - og jeg vil gerne købe et bæger chokolade :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 13. Dec 06
Skrevet kl. 10:16
Hej David,

var lige ved at læse en anden tråd hvor du har en stor rolle. Jeg var flad af grin ((-; Undskyld.. Men I er lidt sjove!

Ja, du har ret. Alt for mange ting! Jeg startede med at hedde BabyGifts, men syntes lissom at der var for mange om det, og har derfor bredt mig lidt. Det + at jeg har meget svært ved ikke at købe ting ind som jeg selv syntes er fede! Det er vist et pige-shopping gén.

Jeg kan godt forstå du gerne vil have chokoladen. Den er VILDT go´. Og så er der jo nogle forskellige at vælge imellem.. Du ka´ jo sende mig en mail med hvad du gerne vil ha (-:   mail@leamilla.dk

DER ER NATURLIGVIS 10% TIL ALLE AMINOER! Også på chokoladen der er nedsat i forvejen.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:35
Enig med Lone, bed om at få den overdraget nu, mod enten betaling (evt. den omregnede royalty), eller mod at du fortsætter royalty betaling til 1/4 som foreslået.

En mulig omvej mht. overdragelse er at oprette et ApS til firmaet. De tager nok ikke højde for at du sælger firmaet, men alene hvis du sælger sitet.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 10:46
Lone har det med at have ret.. :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 13. Dec 06
Skrevet kl. 10:47
Beklager Thomas, men jeg forstår ikke helt hvad du mener med ApS??

Sitet er jo egentlig firmaet...

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)