Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hej Marc

Faktisk kunne Wordpress være et godt bud. Med ganske få tilretninger og et par af de rigtige plugins har du et yderst potent CMS i forhold til SEO i denne gratis løsning.

Hvis der på sigt er tale om meget komplicerede/komplekse sites, er det ikke sikkert, Wordpress er det rigtige. Men jeg fornemmer, det ikke er kæmpestore sites, der er tale om?

Forslaget fra SEO++ forstår jeg ikke lige? Hvorfor bruge Magento, der er en e-handelsplatform, når der netop ikke skal være shops på domænerne?

hej thomas jeg tror bare ikke jeg læste hans indlæg ordentligt og er da også blevet straffet med negative karma pts.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:36

Seo++:
hej thomas jeg tror bare ikke jeg læste hans indlæg ordentligt og er da også blevet straffet med negative karma pts.

He-he. Det burde jeg nok have fanget :-) Jeg kan så berolige dig med, at det ikke er mig, der har givet dig negative points. Jeg sparer min stemmeret til indlæg, der har fortjent klap på skulderen i stedet. Det er sjovere.

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:53

Tak for alle svar

Mit problem er at jeg intet kender til Worldpress.

Så hvis man skulle vælge mellem CMSimple og Joomla?

Skal helst have mine sites op at køre i næste uge, så har ikke tid til at sætte mig ind i for meget nyt.

Måske en som har nogle links omkring WorldPress?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:55

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:26

Hej Marc,

Jeg tror det er vigtigt du ikke tænker teknik før du tænker indhold. De CMS'er du nævner er fine CMS'er til rigtig mange ting. Joomla kan ALT. Der findes så mange plugins, at man aldrig bliver færdig med at vurdere anvendelsen af dem.

Du bør tænke indhold - og hvorledes du vil optimere det INDEN du tænker teknik. I dit tilfælde ville jeg vælge en teknisk platform jeg kender - og måske nok gå efter en JOOMLA, da du ikke vil møde begrænsninger her.

Husk! SEO er ikke et spørgsmål om ren teknik. Teknikken er kun hjælpemidlet til at få publiceret det indhold du gerne vil. :-)

Nap en JOOMLA med SEO-plugin. Se evt. tutorial her: http://myhosting.com/blog/2009/10/top-10-joomla-seo-plugins/

Rigtig god fornøjelse - og meld da gerne tilbage når du har noget klar, så vi kan evaluere.

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:35

Vil også nok tilslutte mig Joomla, specielt da du allerede har kendskab til det.

Med et par plugins som Kenneth Andersen nævner, vil jeg mene du er godt kørende.

Hvis du havde kendskab til det, var Wordpress nok også en rigtig god mulighed, som Rosenstand nævner. Måske bedre end Joomla?... Men hvis du med Joomla + et par plugnins kan få tingene til at opføre sig ordentlig, så synes jeg du skal starte der, specialt når man tager i betragtning, at du kender til det :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)