Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quick SEO wins?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En god bekendt og jeg snakkede om søgemaskineplacering for hans firmas hjemmeside. Og så var det jeg tænkte, om der er nogle Amino'er her, der kan give et par hurtige små "fif" til SEO for denne hjemmeside:

http://www.wellnessnordic.com

Jeg er selv ikke skarp nok til at kunne sige, at det er sådan og sådan. Selvfølgelig er en god start linkkataloger med enslydende ankertekst i links, meta tags osv., men det kunne være at eksperterne her kunne give et par små, hurtige fif? :) 

På forhånd mange tak..

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:59

Hej Allan Jensen link kataloger giver ikke noget selvfølgelig med undtagelse af dmoz.org , Botw

og danskelinks.dk

men problemet med disse 3 sider er at dmoz.org og danskelinks har umenneskelige ventetider og Best of the web koster omkring 299$ før de overhovedet gider at overveje at optage din side.

Men der findes dog noget bedre endnu end alle de der åndsvage kataloger.

og det er link bait

Fordi med et ordentligt stykke link bait markedsført på den rigtige måde kan du få ca. 10.000 links om dagen af de såkaldte naturlige links, og det bedste er at google slet ikke straffer dig for naturlige links nope de hiver din placering et godt stykke opad.

og til sidst er der de sociale bogmærker

disse giver også en stor portion google juice da de ligner naturlige links.

også er der selvfølgelig link building med forummer, 

som jeg dog ikke vil beskrive her men gerne på en pm.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:08

Hej Allan

Der er en række ting, der ikke er så godt, og som I skal have kigget på. Blandt andet indekseres jeres søgeresultater: http://www.google.dk/#hl=da&safe=off&q=site%3Awellnessnordic.com%2Fdk%2Fsearch&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=fa72e0369728d60b - og de returnerer helt ens sider, hvilket giver duplicate content. Og andet snavs også.

I har også en del kannibalisme i form af flere URL'er, der tilsyneladende er målrettet samme søgeord/sætninger.

Inden I kaster jer over linkbuilding (og lad være med at bruge mange minutter på linkkataloger), skal I have sitet gjort parat til den fornyede opmærksomhed fra Google og andre søgemaskiner først.

Jeg vil anbefale jer at kigge lidt på de danske bøger om SEO - min egen kunne være et godt valg ;-) I kan downloade en gratis Lightudgave først, hvis I lige vil se dyret først. Det foregår på www.seo-lex.dk

God fornøjelse!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:33

Hej, og tak for de gode svar. Jeg kan se, at der er lidt at arbejde med. Sådan af almen nysgerrighed; hvad er grunden til at linkkataloger ikke er så gode? Jeg er klar over, at meget få mennesker reelt kigger i dem, men de må vel give google juice? Eller?

Thomas, jeg har kigget i din dugfriske bog (Light-versionen) - den ser rigtig god ud! Så jeg skal lige have vendt med min bekendte hvor meget han vil gøre ud af det, og så kan det meget vel være du hører et SWUSH fra et kreditkort, der bliver svinget ;o)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:26

SWUSH er altid velkomne ;-)

Linkkataloger er generelt nedvurderede af flere årsager - men blandt andet fordi: De er sprængfyldte med duplicate content, fordi tilmelderne ikke aner, hvad de laver og bare tilmelder med samme beskrivelser på tværs af kataloger.

Nogle få kataloger giver stadig juice - men jeg vil mene, det er under 10 i Danmark, der reelt giver noget.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:16

Hej Thomas, kan du ikke sende en liste med de 10, så skal jeg nok bekræfte om det er de samme jeg har på min

:D

Jimmy

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:09

He-he Jimmy. Jeg kender dig godt nok til at vide, at du sandsynligvis har ret godt styr på den liste. Jeg har i øvrigt ikke lavet en sådan liste - de få kataloger jeg gider bruge i dag, kan jeg huske i hovedet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)