Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættergruppe i Aalborg?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Ville høre om der er nogle der ved om der er nogle slags "iværksættergrupper" i Aalborg, og hvis ikke, om det er så noget der kunne være interresse for?

- Glæder mig til at høre jeres indlæg

Mvh

Kasper Andreassen

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 00:04
Der er i nordjylland http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=981 hvordan det går med netværket har jeg ikke lige fuldt med i, men det kan du sikker læse dig til :-)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 01:51
Amino Nord er stadig en realitet - kontakt Carsten Jacobsen, han er "the man in charge"
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:36
Yes, Amino Nord har nu eksisteret i det meste af et års tid, og vi mødes en gang i måneden.

Vi har de seneste måneder kørt med et system hvor vi starter mødet med en hurtig gang "bordet rundt" hvor vi kort fortæller hvad vi har oplevet siden sidst, og resten af aftenen går med et tema som vi selv vælger. Enten med intern eller ekstern foredragsholder. I mandags var temaet e-mail baseret markedsføring og salg. Vi satser på at næste møde bliver den 8. januar og temaet bliver formodentlig pressemeddelelser og journalistiske artikler.

Vores website er desværre ikke helt på plads endnu, men smid mig en mail på cj@activesoft.dk så kommer du med på maillisten.

mvh Carsten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:36
I mandags var temaet e-mail baseret markedsføring og salg. Vi satser på at næste møde bliver den 8. januar og temaet bliver formodentlig pressemeddelelser og journalistiske artikler.

Vores website er desværre ikke helt på plads endnu, men smid mig en mail på cj@activesoft.dk så kommer du med på maillisten.

Hmmmm.?

Jeg har da tilmeldt mig, men har ikke hørt noget fra dig/jer så jeg troede ikke at decembermødet blev til noget.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:43
Dato: 14-12-2006 21:35:54 Forfatter: Bent A.

Hmmmm.?

Jeg har da tilmeldt mig, men har ikke hørt noget fra dig/jer så jeg troede ikke at decembermødet blev til noget.

Du burde da have fået en mail. Jeg bruger et nyhedsbrevsystem til at holde styr på mailadresser, så jeg ved ikke om mailen kunne være røget i et spamfilter. Det har jeg prøvet med en anden bruger, men det blev rettet efter at vi blev flyttet til en anden server.

Jeg sender lige en kontrolmail til dig næste gang jeg sender ud...

mvh Carsten
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hej Carsten

Dejligt at høre at der også foregår noget oppe i den her del af Danmark .

Tænkte på om jeres gruppe kun er for selvstændige, eller også os der går med en lille iværksætter i maven og drømmer om at blive det en dag?

Mvh Kasper A

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:03
Hej Kasper,

Det er ingen hindring hvis du endnu ikke driver egen virksomhed. Der er også medlemmer som endnu ikke har egen virksomhed.

Alle er velkomne til at deltage i netværket.

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Dato: 15-12-2006 17:03:21 Forfatter: Carsten Jacobsen
Hej Kasper,

Det er ingen hindring hvis du endnu ikke driver egen virksomhed. Der er også medlemmer som endnu ikke har egen virksomhed.

Alle er velkomne til at deltage i netværket.

mvh Carsten

Okay, jamen lyder da spændende

Kan du evt. sende mig en mail med de forskellige informationer osv?

Mvh Kasper Andreassen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)