Såvidt jeg lige kan se har du fået omkring 8 klik, passer det?
Jeg sidder bare og tænker lidt, Facebook er et socialt medie, og hvis man har en Facebook-konto, så er det ofte i den interesse at man vil promovere sig selv, eller på den ene eller anden måde opnå noget derinde.
Så det er måske begrænset med hvor mange der har lyst til at skilte med de arbejdsløse, eller søger job?
Såvidt jeg lige kan se har du fået omkring 8 klik, passer det?
Jeg sidder bare og tænker lidt, Facebook er et socialt medie, og hvis man har en Facebook-konto, så er det ofte i den interesse at man vil promovere sig selv, eller på den ene eller anden måde opnå noget derinde.
Så det er måske begrænset med hvor mange der har lyst til at skilte med de arbejdsløse, eller søger job?
jeg var lige ved at skrive det samme. Jeg tror der er emner der bare ikke funker på facebook. At man er arbejdsløs er man ikke ligefrem stolt over, så det er da sikkert en af grundene til at du ikke får så mange tilhænger til siden..
Annoncetekst: For os der er arbejdsløse eller søger job.
Samt et billede med teksten: Kan jeg finde 100.000 arbejdsløse?
Hvis jeg var arbejdsløs, så ville jeg aldrig nogensinde begynde at opsøge andre arbejdsløse. For at få et job i de her tider, gælder det vel netop om at skille sig ud fra flokken og derfor tror jeg ikke særlig mennesker får lyst til at klikke på din annonce. Du bliver nødt til at give dem en grund til at klikke sig ind et sted hvor der også er andre arbejdsløse.
Et hurtigt forslag:
Er du arbejdsløs? Så skynd dig at klikke dig ind her, hvor vi giver dig gode råd til hvordan du skiller dig ud fra flokken og får held med jobansøgningen og samtalen. "Gruppens navn" - os der gerne vil ofre lidt ekstra for at komme forrest i køen.