Jeg har lige købt en messestand til Forbrugermessen 2007. Specifikt til den i Kruså, -og i den forbindelse kom jeg til at tænke over hvilke ting, som man skal huske på at have med til en messe, så hvis I har nogle gode tips/råd til hvad man skal huske at have med, så kom endelig med dem, så jeg kan tilføje dem til min påbegyndte huskeliste ![]() Hvad jeg allerede har på listen: Standen (det giver jo sig selv og den som jeg har valgt er en "færdig stand med rammer, vægge og strøm) Plakater fra leverandører Inventar, som hylder, giner osv. Skilte med mit logo (skal jeg have lavet, nogle erfaringer mht. størrelse og ophæng) - Er der i det hele taget noget omkring ophængning, som man skal være opmærksom på ? Sjove gimiks (har bare ikke nogen endnu) Konkurrence (nogle gode forslag udover at gætte hvor mange x, der er i en kukke eller lign.) Foldere/brochure/visitkort m.m. Poser Lamper og ekstra kabler/stikdåser Lille værktøjskasse, men er det nødvendigt ? Nå, så vidt er jeg nået i første omgang, men jeg vil meget gerne høre fra jer garvede messevante aminoer, hvis der er nogle ting, som I har lært at det er godt at have med i "lommen" til en messe.... |
Hej Majbrit
Jeg har lige smidt dig en PB, som du kan kigge lidt på.