Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til webshop, som står i stampe

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Dette er et råb om hjælp - men det kræver lidt forklaring, som jeg så vil prøve at komme med her.

Som du nok allerede har gættet, så omhandler det www.ridershop.dk  som nu endeligt er åbnet, men jeg syntes jeg løber panden mod en mur hele tiden. Det største problem er nok, at stort set alle likvide midler er lagt i shoppen, lager og driftsmidler - så sagt på godt gammeldags dansk - kassen er ved at være tom.

Det betyder også, at der ikke kan afregnes for den hjælp som evt. modtages, før på et senere tidspunkt.

Jeg forestiller mig, at hvis der er en, som kunne tænke sig at hjælpe/kickstarte shoppen ud af hængedyndet, så kunne der skrives en form for kontrakt, hvor betalingen foregår, når det hele kører igen.

Lidt baggrund omkring shoppen:

  • Shoppen er online, med varer, betalingsmodul og pbs-aftale - alt fungerer.
  • Der er besøgende på shoppen - unikke besøgende hver dag
  • 0,0% i konvertering
  • Adwordskampagne opsat og kører - giver også besøgende
  • Google/analytics opsat og fungerer
  • Facebook fanside oprettet - 38 fans på 3 dage
  • Linkedin side oprettet

Der hvor jeg ikke kan komme videre er med følgende:

  • Programmering / ændringer i Magentoshoppen
  • Bedre opsætning af google/analytics
  • Konverteringsoptimering
  • SEO
  • Optimering af facebook

Jeg er åben for alle forslag, men kan ikke hardcore ændre noget i shoppen grundet manglende evner.

Skriv gerne her i tråden, Amino PM eller PM: reno(a)rahbekriders.dk

Mange hilsner

Reno R. Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reno,

Først og fremmest vil jeg bare sige, at der ikke er en mere frustrerende ting, ind at man ikke kan komme videre. Men jeg vil meget gerne tilbyde dig min hjælp! Du kan se nærmere om hvad jeg kan tilbyde på www.cetadesign.dk.

Du er også meget velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk - så finder vi en løsning på de ting, hvor du sidder fast.

 

Fortsat god aften.

DBH,

Morten Dal

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reno.

Vi fra billigmagento.dk har tænkt lidt over det, og vi hjælper gerne en amino-bruger i nød.

Kan du kontakte mig på daniel@billigmagento.dk så vi kan få hjulpet dig videre i en fart? :)

 

Mvh Daniel Skov Jacobsen

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Tror måske jeg har fortalt dig det før,  den bedste investering jeg har lavet til min magentoshop www.nemtogrent.dk er onestepcheckout..     der er for meget frafald på den orginale checkout i magento.

og adwords skal ikke give trafik, det skal give konveteringer :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.skiltex.dk:

Hejsa.

Tror måske jeg har fortalt dig det før,  den bedste investering jeg har lavet til min magentoshop www.nemtogrent.dk er onestepcheckout..     der er for meget frafald på den orginale checkout i magento.

og adwords skal ikke give trafik, det skal give konveteringer :)

Jeg har skrevet en god blogpost om OneStepCheckout og forskellen - den kan læses ved at besøge vores blog :-)

Vh
Henrik

 

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tusind tak for den store responce på mit nødråb, både her og på mails.

Arbejder lige i øjeblikket på at få en aftale istand med billigmagento.dk - så mon ikke det hele løser sig.

Det håber jeg ihverttilfælde Wink

@Skiltex - onestepcheckout er noteret, også første gang du gjorde mig opmærksom på det, men tak igen Big Smile

Hvor er Amino et dejligt sted Yes

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reno,

Jeg har en aktiveringsprofil/kode til onestepcheckout, som du kan få for et par 100 kroner.. Tror jeg gav 150 USD for den og har aldrig brugt den, da det ikke længere er aktuelt for mig..

 

Kunne du være interesseret?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Hej Reno,

Jeg har en aktiveringsprofil/kode til onestepcheckout, som du kan få for et par 100 kroner.. Tror jeg gav 150 USD for den og har aldrig brugt den, da det ikke længere er aktuelt for mig..

 

Kunne du være interesseret?

Hvis ikke jeg selv lige havde købt en aktiveringskode til onestepcheckout, havde du haft en deal nu, Bering ;) hehe.

Dbh. Yngvi

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bering

Tak meget gerne. Big Smile

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Reno Jensen:

Arbejder lige i øjeblikket på at få en aftale istand med billigmagento.dk - så mon ikke det hele løser sig.

Det håber jeg ihverttilfæld

Bare ren nysgerrighed. - Hvorfor benytter du ikke fortsat GetaShop der har leveret dit site ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)