Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det gøres billigere?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har en webshop hvor vi har flere forskellige legehuse der er lavet i skumt, men pga. deres størrelse kommer de ind under post danmarks volume vægt pakkepriser. De har en mål på kasserne der hedder 100x120x10 cm (vægt under 5 kg) hos post danmark koster de 319 kr. +moms. Er der nogen der kender en billigere måde at få sendt dem på?? 

Sommer hilsner Cool

Signe

www.tumlerriet.dk

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 22:53

Hej 

Prøve lige GLS med deres volume pakke system 

Tilmeldt 2. Apr 10
Skrevet kl. 22:55

Hej 

Jeg har talt med GLS de vil ikke ha noget med dem at gøre, de er for store :-(

Signe

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:03

Hej!

Vi sender typisk de "store"/uhåndterlige pakker med Danske Fragtmænd til private. Men det fungere bedst hvis dine kunder giver grønt lys for at sætte pakken et sted (som du skriver på fragtbrevet) - da de jo ikke har nogen faste afhentningsteder for private. Hvis ellers du har en fragtcentral i nærheden hvor du kan aflevere pakkerne kan du nok få en aftale om en pris på maks mellem 120 til 150,- som 5kg privat forsendelse.

/Henrik

Tilmeldt 2. Apr 10
Skrevet kl. 23:06

Tak jeg vil prøve at kontakte dem,synes post danmark er vildt dyre så der skal findes en ordenlig løsning.

/Signe

Tilmeldt 2. Apr 10
Skrevet kl. 23:17

Jeg vil kontakte dem for pris

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:51

hmmmm. de plejer og løbe efter kunder ....hvor mange pakker er det vi snakker om ??

Tilmeldt 2. Apr 10
Skrevet kl. 23:59

det er nok det der er problemet .jeg er lige åbnet og har et mål om, inden for en overskuelig periode at sælge 5-10 stk. om ugen af de store produkter.

Jeg slås samtidig med at få dem markedsført da jeg er den eneste i DK der har dem så kender folk dem ikke rigtig endnu. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 00:02

DPD kan også være en mulighed?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)