Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing - from scratch, hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Tak for det.

Helt nøjagtigt 1.052 kr. på 9 dage, breakeven var 206,5 kr. for domæne og webhotel (Vi ser lige bort fra mit timeforbrug).

Jeg smider ikke linket lige her, da det er søgbart på div. maskiner, så holder jeg det lige adskilt :-) 

Det jeg har gjort er at vælge et godt domænenavn, der minder om et andet besøgt site, det drejer sig om populær telefon for tiden, dog er jeg meget forundret over der kommer så mange unikke besøgende hver eneste dag. Jeg har ført haft sider, men det her overstiger mine forventninger. 

Jeg sidder og er ved at lave SEO på sitet og sætte annoncering parat på div. medier, så bliver det meget spændende at se hvad effekten heraf bliver. Jeg har ingen ide om hvor mange salg man kan skabe, men interessen for sitet er der helt klart og virker det i DK, så er det bare at gentage i de lande man kan overskue.

Det forstår jeg ikke helt. Er det så ikke typosquatting du laver?

Og hvad mener du med 'søgbart på div. maskiner'? Et link med relevant ankertekst her fra Amino er jo en super måde at lave SEO på, nu du har gang i optimeringen :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver også nød til at sige Tillykke herfra, det lyder super fantastisk. 

 

Deler dog interessen med BZR og ville ufattelig gerne se siden og hvordan du har gjort - lyder til at man hurtigt kunne blive inspireret af dit arbejde so far. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

- Og der gik så lige lidt for længe mellem jeg loadede siden til jeg kom tilbage og læse kan jeg se ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej endelig ikke typosquatting... ikke fordi jeg har købt kark.dk/krka.dk (aka krak.dk) eller lign :P har bare sat et enkelt tal (versionsnummeret) ind mellem de 2 ord, på et i forvejen ret besøgt site, fandt jeg ud af bagefter.

Er klar over SEO kræver links rundt omkring :-) men lige her hvor jeg er spørgejørgen er måske i overkanten når folk søger hehe

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke interesseret i måske at sende et link i pb ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne da også godt tænke mig at se et link - evt på pb :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)