Jeg kunne også være interesseret - hvis det er, sender jeg dig lige en PM i starten af august. :-) |
Hej Martin
Det lyder godt :)
mvh
Mark
Jeg kunne også være interesseret - hvis det er, sender jeg dig lige en PM i starten af august. :-) |
Hej Martin Det lyder godt :) mvh Mark |
Hej Mark
Jeg er også meget interesseret hvis vores produkt ikke konflikter med de andre forsendelser.
Lad mig høre nærmere ang. hvor vi ender rent prismæssigt.
Mvh
|
Hej Brian Det er super- vil du ikke lige skrive hvilke produkter det handler i en pm? Så kontakter jeg jer alle, når jeg får regnet på prisen og får det hele organiseret. Mvh Mark
ps. Jeg er på ferie d. 23 - 30 juni. |
Det lyder da egentlig ret interessant. Er dt sådan at du sender noget ud som bliver sat op på en opslagstavle i forbindelse med tilbud til eleverne elelr noget til administrationen? |
Hej Thomas Det er kun målrettet til elever, men det er selvfølgelig administrationen som modtager pakker. mvh Mark |
Lige en lille update Skolerne begynder først fra d. 11-13. Der tager jeg lige en snak med min egen skole, om hvordan de håndtere sådanne forespørgelser, og finder derefter ud af, hvordan vi bedst får organiseret det. mvh Mark |
Hej allesammen Jeg har nu godt og grundigt undersøgt, om det vil være rentable, at udsende reklamer til gymnasierne. Min konklusion er, at for mange skoler ikke er interesseret i at få tilsendt reklame. Dem, som gerne vil, ryder dog opslagstavlerne mindst en gang hver 2,5 måned. Derfor bliver det desværre ikke til noget samarbejde denne gang. Beklager Mvh Mark Andersen |