Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifte navn og branche for enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal i gang med en ny virksomhed (enkeltmands). Jeg har en eksisterende enkeltmandsvirksomhed, som jeg ikke har sendt fakturaer fra endnu, og som derfor ikke rigtigt er kommet i gang. Jeg har dog nogle penge på firmakontoen fra en konkurrence jeg har vundet.

Mit spørgsmål er, om det er muligt at ændre navnet og branche for virksomheden, således jeg kan fortsætte med denne til det nye jeg skal starte, og dermed kan bruge pengene som står på kontoen uden at skulle til at oprette en ny virksomhed som pengene skal flyttes over til, oprette nye kontoer i banken, nyt visakort osv.

 

Mvh. Frank

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med her.. :)

Rigtig godt spørgsmål..

// Daniel Poulsen

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank det er der umiddelbart ikke noget problem i og du kan gøre det online på webreg.dk med din digitale signatur.

Da det er en enkeltmands virksomhed ja så er der sammenfald med dig som privat person og dit firma - banken vil uden videre ændre dine konti til det nye navn.

Eneste ting jeg kan se som kan give lidt problemer er dine Visakort men det kan du undersøge med din bank om du skal have nye eller de kan vente til de udløber.

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaffe & Co, mange tak for svaret! Så er det jo bare at gå i gang:)

Mvh. Frank

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Eneste ting jeg kan se som kan give lidt problemer er dine Visakort men det kan du undersøge med din bank om du skal have nye eller de kan vente til de udløber.

Der står jo ikke firmanavn på et Visakort, så der burde ikke være nogen problemer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)