Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No signal på skærm?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg har et kæmpe problem, da jeg ville slukke min PC kom jeg til at klikke på slumre, jeg ville stare igen men får nu NO SIGNAL og min PC plejer at komme med et beep men dette sker ikke. Skræmen virker ikke, jeg har 2 skræme og de har samme problem, jeg har så prøvet en gammel PC jeg har stående og her virker skræmene fint, så det er min PC der laver problemet.

Blæserner køre på livet løs!

Er der nogen her der kan hjælpe mig? Jeg er vil gerne betale for den som kan fixe problemet hvis det er en større omgang.

Måske nogen her har et forslag til hvad der kan være galt, jeg har googlet problemet og fundet noget som skrev om de havde skiftet kablet men det giver ikke mening, jeg tror noget er gået men hvad ?

Håber nogen kan hjælpe

/allan

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 05:43

Jeg har haft samme problem, der slukkede jeg for alt strøm direkte på kontakten og ventede 10 min.

Tændte den og den virkede igen, ved ikke om det er samme problem.

Hvad jeg læste mig til ved det problem er at nogle updates kan være forældet og har et "genkendelses problem" hvad end de mener med det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:52

Hej lasse

takker for dit input, jeg prøver lige det du skriver , så må jeg hellere komme i seng ;)

Ellers håber jeg på jeg kan finde en hardware mand i morgen ...

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:30

Hej Allan,

Jeg prøvede at gå ind på din hjemmeside for at se, hvor i landet du ligger (hvis jeg nu var nogenlunde i nærheden og kunne hjælpe), men jeg kunne ikke finde din adresse nogen steder derinde?

Så enten er jeg blind (ikke usandsynligt ;o) eller også skulle du måske overveje at lægge den detalje ind på hjemmesiden?

Jeg fandt din adresse via whois på youdesign.dk, men jeg er desværre ikke i nærheden af at være i nærheden af dig. Håber maskinen virker når du tænder den igen, og ellers at du finder en god hardwaremand.. Lykke til :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:08

Hej Allan

Allan Jensen:

Jeg prøvede at gå ind på din hjemmeside for at se, hvor i landet du ligger (hvis jeg nu var nogenlunde i nærheden og kunne hjælpe), men jeg kunne ikke finde din adresse nogen steder derinde?

Du have blot behøves at kikke her på Amino, der står nemlig hadsten ;)

Allan Jensen:

Så enten er jeg blind (ikke usandsynligt ;o) eller også skulle du måske overveje at lægge den detalje ind på hjemmesiden?

Jeps jeg er i gang med en større forandring på min hjemmeside ;)

Allan Jensen:
Jeg fandt din adresse via whois på youdesign.dk

Det er så en forkert adresse da mit domæne hedder designyou.dk ;)

Allan Jensen:
Håber maskinen virker når du tænder den igen, og ellers at du finder en god hardwaremand.. Lykke til :)

Det gør den desværre ikke men må i gang med at finde en mand nu, så skulle der være en frisk hardware mand i eller omkring Århus området så skriv :)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Hej Allan

For mig lyder det somom at den ikke detecterer dit skærmkort. Som så gør at den stopper. Det du kan gøre er at pille det ud, starte op, slukke den, og sætte det i igen. Og starte op. Eller prøve et andet grafikkort.

/Kenneth

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:49

Kenneth:
For mig lyder det somom at den ikke detecterer dit skærmkort

Ja det tænker jeg også men hvorfor virker onboard grafik kortet så ikke ? Det lyder for mig mere som en motherboard fejl...

Skulle der være nogen her som kan løse mit problem på en Lørdag må de gerne ringe til mig på 5181 1456

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:15

Update:

Jeg har nu afleveret min PC hos et firma som tjekker den i aften så må jeg se hvor stor skaden er ;)

En anden ting er nok at når man sætte grafik kort i slå den automatisk onboard grafik fra, har jeg lade mig fortælle, har også hørt at det kan være slået fra manuelt så mange ting kan være galt her ...´

En ting jeg håber er bare at min hard disk ikke er stået helt af og jeg ikke kan genskabe den...

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

En ting jeg håber er bare at min hard disk ikke er stået helt af og jeg ikke kan genskabe den...

Tror jeg ikke at du skal regne med, for den vil så komme med en fejl ala ...non boot disk remove...

Det kan også ske at det er din flach BIOS der er kørt fast, og skal programmeres om. Er desværre et typisk problem. Og de fleste vælger at kassere bundkortet når det sker, da det koster mellem 500 og 1000 kr at få den omprogrammeret.....og det gør et nyt bundkort også...

Det kan også være det, det bare er din BIOS der har fået en fejl, det sker så også. Og den er hurtig at resete. Så der er ikke så meget i det.

DesignYOU:

En anden ting er nok at når man sætte grafik kort i slå den automatisk onboard grafik fra, har jeg lade mig fortælle, har også hørt at det kan være slået fra manuelt så mange ting kan være galt her ...´

Er også korrekt, da de typisk bruger samme interrupt samt adresse område, på bussen, så vil den ene blive sat højre end den anden. På nogle bundkort kan man ædre dette i BIOS'en, på andre ikke. Og det gør så at disse to kan komme i konflikt, sådan at de begge melder til, og det går jo ikke.....lige som når to skal igennem en dør.

Men held og lykke med det...

/Kenneth

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:47

Hej Kenneth

Tak for dit svar som faktisk har gjort mig mere rolig ;)

/allan

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)