Hejsa, Jeg skriver nu fra en "sløret" profil, da jeg ikke ønsker at kæde det sammen med mit firma. Men jeg havde i dag en ret kedelig oplevelse med en kunde. Men så fortæller han at han jo ved hvor min bil holder nu, og at der godt kan ske nogle ting med den osv... (Han fortalte en masse ting som kunne ske, som jeg ikke vil nævne her) Og der bliver jeg en smule sur, og fortæller at jeg gerne vil refundere hans betalte beløb og lukke servicen. Det er han dog ikke interesseret i. Men efter samtalen var slut valgte jeg dog alligevel at lukke hans konto og har også refunderet det fulde beløb til ham. Jeg er bare en smule rystet over at skulle opleve sådan truende adfærd på min privat telefon. Oplever i også sådanne ting ? Ved i om det er mulig at slører sin adresse på CVR.DK ? Jeg har jo selvfølgelig også min adresse på min firma-hjemmeside, men bør jeg fjerne den så ? Det undre mig at sådan en person ikke har kontaktet mig via firma nummeret på en pæn måde, så ville jeg jo hjerteligt gerne hjælpe en kunde, så er faktisk overrasket over denne metode. - Xcover |
Hej Xcover,
Få fat i en telefon hvor du via en tast kan "bånde" samtalerne, det vil gøre det meget nemmere at løfte bevisbyrden med sådan nogle ting.
Hvis du vil drive firma, så må du leve med at i hvert fald din firmaadresse er offentlig.
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit