Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbudt PR??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Yep, så det hjælper ikke at skælde postbudet ud når han/hun fylder postkassen med reklamer :)
Nøj, hvor har jeg argumenteret med mange mennesker i de 3½ år jeg var postbud haha

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:38
Det er lovligt, ja. Men det virker ikke.

Tjek hellere www.sundhedsrevolutionen.dk - dét er The Right Way - selvom du vel egentlig slet ikke var interesseret i sundhed - bare i at slippe for flyers

Morten Mauritson

www.thehype.dk

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:12
Jeg hijacker lige tråden lidt, men bliver dog lidt i samme boldgade.

Er der nogen regler/restriktioner for pressemeddelser? Må man bare sende ud til de sider man føler er relevante eller vil det være spam?

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:22
Hej Zebra

Principielt gælder de samme regler som for spam i al almindelighed. Dog har jeg aldrig hørt om at et redaktionelt medie kunne finde på at anklage for spam (medmindre samme budskab rammer samme mailboks mange gange).

Generelt kan jeg kun opfordre til at du er meget kritisk når du sender pressemateriale ud - ikke så meget pga. spamregler, men snarere fordi du skaber mere badwill ved at sende uvedkommende information.

Der findes tjenester, der lever af at distribuere dine nyheder meget bredt, men oftest slettes deres post uden at blive læst. Anvend hellere anerkendte PR-konsulenter, anerkendte distributionstjenester (som Ritzaus) eller i det mindste en god portion selvkritik :)

Moderne PR handler dybest set om relationer - derfor er den gammeldags brede distribution af pressemateriale ikke videre succesrig i dag. Den kræver i hvert fald at "historien" i meget høj grad lever op til de traditionelle nyhedskriterier.

Dbh.

Rasmus G. Kristensen

Integral PR

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)