Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En døgnflue?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede man virkelig internettet ville blive en døgnflue?

De mennesker der har sagt det, må godt nok føle sig dumme i dag!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

haha hvilket indlæg! smukt!

Kan huske at min gamle folkeskolelærer havde den holdning :D

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Skrevet kl. 12:07

havde han noget at have den holdning i? Altså hvorfor troede han ikke på det?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 12:24

Tror jeg ikke. Nu jeg tænker over det, tror jeg bare han var en af alle de pessimister der vandrer rundt på denne jord.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:32

Det var ikke nødvendigvis at min gamle chef ikke troede på at internettet ville blive, men han troede ikke man kunne lave penge på det, det havde vi mange hyggelige diskussioner med. Så for 14 år siden "gik vi fra hindanden" op og jeg startede ABAKOMP internet service.

Tja.. jeg og min ansatte har da fået løn i alle de år så lidt penge kunne man jo godt lave ud af det Wink

Mvh

Markus

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:36

Jeg har haft lærere som stadig mener internettet er en døgnflue Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Nichlas Boysen:
De mennesker der har sagt det, må godt nok føle sig dumme i dag!

Hvad får dig til at tro, at de har ændret mening? ;-)

"Internettet er ligesom MTV. Engang var MTV hip. Og pludselig var det passé. Alle disse computere og digitale dimser er ikke godt for noget. De fylder dit hoved med tal, og det kan ikke være godt." Udtalt af musikeren Prince, så sent som i denne måned.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:46

sidder til dagligt og ringer ud angående møder eller bare telefon salg af hjemmesider og SEO - så sent som i dag har jeg mødt en "Olle det der er å æ internet ær Rov og nøjler" hehe... der er faktisk en del af dem hvis man kigger på mindere håndværks virksomheder og ligende.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48

Emil :

sidder til dagligt og ringer ud angående møder eller bare telefon salg af hjemmesider og SEO - så sent som i dag har jeg mødt en "Olle det der er å æ internet ær Rov og nøjler" hehe... der er faktisk en del af dem hvis man kigger på mindere håndværks virksomheder og ligende.

Nu er der også en grund til at mange håndværkere ikke har hjemmesider, da de faktisk får mere salg gennem de lokal bogen(du ved den i papir som uddeles en gang om året), end via en hjemme side, og det er netop fordi at de typsik arbejder meget lokalt.

Hvorimod et internet firma, er mere nationalt og arbejder for firma'er over hele landet.

Jeg har mine forbehold til internettet, og også at der snart ikke er flere IP adresser, og at adressen skal udvides... Men sandheden er jo netop at internettet har ikke gjort det nemmere* at søge oplysninger, det har kun bragt en ny måde at tjene penge på.

Til emnet

Man kan sige meget om internettet, men tror faktisk at det lakker mod enden. Specielt i den form vi kender det idag. Det vil være mere interaktivt, og mere til forlystelser, end som et arbejdsredskab, da det idag for en urutineret faktisk er umuligt at finde noget som helst.

/Kenneth

*Når jeg mangler reservedele, så skal jeg alligevel ringe til 10 forskellige, som står i tlf bogen, og det betyder så også at jeg idag bruger mere tid på at finde dele. Ja jeg ved har noget specielt stående, som ikke er standart.

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Skrevet kl. 15:25

Spændende konklusioner!

Jeg håber da ikke, at det internet vi kender i dag "uddør" lige foreløbig. Jeg har en masse jeg stadig skal nå :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)