Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIl i ikke slette dette ? gider ikke flere underlige beskeder, dette er droppet af alle jeg kender

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som antioxidant tilskud er ORAC værdien ikke den højeste, nej, men sat i relief med, at  Kyani Sunrise'en som udgangs punkt er et vitamin/mineral tilskud, så vil jeg mene at værdierne er mere end fornuftige, men ja du har helt ret Keld, det er relativt. :)

Du kan godt se prisen inden du regristere dig, det kræver såmen bare, at du hiver fat i en forhandler, så er jeg sikker på at han eller hun har priserne klar til dig. Eller at du laver en google søgning, priserne står der. Godt nok ikke de danske priser, men det kræver ikke al verden, at få regnet den amerikanske pris om til dansk valuta. Men ja du har helt ret, vi mangler en orden informations side på DANSK, men det har jeg vidst og nævnt tidligere i denne tråd.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Shaftypetersen:

Du kan godt se prisen inden du regristere dig, det kræver såmen bare, at du hiver fat i en forhandler, så er jeg sikker på at han eller hun har priserne klar til dig. Eller at du laver en google søgning, priserne står der. Godt nok ikke de danske priser, men det kræver ikke al verden, at få regnet den amerikanske pris om til dansk valuta. Men ja du har helt ret, vi mangler en orden informations side på DANSK, men det har jeg vidst og nævnt tidligere i denne tråd.

Selvfølige er det en løsning men som webshop tror du skal forsøge og få prisen ind over når du snakker med usa. Har tidliger været i et US firma og de var umulige at danse med i deres verden fandes der kun engelsk. Men det ser da ud til nogen lande har nogel oversættelser så måske er der håb. Du kan jo skrive igen når det er på plads. :-)

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er helt enige Keld :)

jeg vil holde dig og andre interesseret updateret.

Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark. Jeg er også for nylig blevet Kyäni distributør, og som det er nævnt på denne tråd mangler der en god hjemmeside omkring Kyäni. Jeg har lavet sådan en hjemmeside.

Bemærk at den stadigvæk er under opbygning, men der er efterhånden meget information om produkterne osv.

En URL til siden: http://kyani-danmark.blogspot.com/

Konstruktiv kritik er meget velkommen!

- Mikkel Hemmingsen

Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok en gammel tråd det her, kan jeg se, men vil alligevel nævne, at ovenstående link ikke virker, og at jeg selv er ved at samle en masse information omkring Kyäni og produkterne. I kan læse meget mere på Facebook under Kyäni Sundhedstriangel. Der er både materiale på dansk og videoer på engelsk.

Der er sket rigtig meget på informationsområdet den sidste tid for Kyäni og deres hjemmeside i takt med, at det er blevet meget udbredt i Skandinavien og dog stadig er forholdsvis nyt i Danmark iforhold til Sverige og Norge. Men der er nu også en dansk udgave af hjemmesiden.

Ang. spørgsmålet omkring priserne på produkterne er I meget velkomne til at bruge min distributør hjemmeside, så I kan se de danske priser: https://hsjtrading.kyani.net/  Grunden til at man skal bruge et log ind fra en distributør er jo for at sikre sig, at vi får fortjenesten og er den måde vores kompensation er sikret for salget og måske også jeres, hvis I vil med på bølgen med Kyäni...

Håber ovenstående har været til lidt hjælp ellers svarer jeg gerne på flere spørgsmål, hvis jeg kan ;o)

Mvh. Heidi

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig ENIG. Spild af tid det andet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MWH:

Hej Mark. Jeg er også for nylig blevet Kyäni distributør, og som det er nævnt på denne tråd mangler der en god hjemmeside omkring Kyäni. Jeg har lavet sådan en hjemmeside.

Bemærk at den stadigvæk er under opbygning, men der er efterhånden meget information om produkterne osv.

En URL til siden: http://kyani-danmark.blogspot.com/

Konstruktiv kritik er meget velkommen!

- Mikkel Hemmingsen

 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70904963:medicinfup-i-operation-x-juice-kan-helbrede-kræft.html

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Det du er igang med er ulovligt, det kan godt være at dine produkter er EU godkendte, men de må stadig ikke sælges til nogen i Danmark, da produkter indenfor fødevarer og kost tilskud og andre som man spiser eller drikker, skal være godkendt af levenmidelstyrelsen i danmark for at må sælges.

Men nu skriver du at du ikke sælger disse produkter, men du fortæller5 og offentliggør hvor de kan købes i udlandet, HUSK!! at du hverken må fortælle nogen om disse produkter ikke engang din kæreste eller et familiemedlem, da de ikke er godkendt her i danmark, det står i den nye markedføringslov som kom for et par år siden, så det du er i gang med er et ulovligt stykke arbejde, tag og find et andet for din egen skyld

mvh Wilsted

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark!  Læs lige dette fra en kostekspert:

Vigtig information om Kyäni Sunrise - Artikel

- af Charlotte Bøgild

Kyäni produkterne er kommet til Danmark, og lige nu er mange sælgere landet over i gang med at
introducere dem til danskerne.

I kraft af mit arbejde som kost- og livsstilsvejleder bliver jeg ofte spurgt om min mening om produkterne.
Da én af mine missioner i livet er at hjælpe forbrugerne med at gennemskue de produkter, producenter-
ne præsenterer os for, følger herunder en kortfattet – MEN VIGTIG – information om indholdet i Kyäni
Sunrise blåbær gel/ drik:


Produktet lover et enestående næringsindhold og forbedringer af bla. synet, hjernefunktionen, inflamma-
tioner, immunsystemet og den seksuelle ydeevne. Det beskytter hjerte-kar systemet og mave-tarmkanalen,
det modvirker frie radikaler, bremser ældningsprocesserne og skulle være blodsukkerneutralt, til trods for
det består af frugter.

Ingredienserne i produktet:

Hovedingrediensen er VAND, dernæst fruktose ( frugtsukkerart, som øger tendensen til mavefedt, øger
blodtrykket og tendensen til hjerte- og nyresygdomme ved bare en lille daglig indtagelse ). En del har
efterhånden også rapporteret, at de oplever øget sult og vægtøgning i forbindelse med indtagelsen af
produktet.
”Superfrugterne” stammer fra KONCENTRATER ( dvs. frugten har været udsat for høj varmebe-
handling, som dræber de aktive enzymer og næringsstoffer ). Blåbærindholdet stammer også fra koncentrater
samt en noget MINDRE andel fra vilde blåbær.

Produktet er TILSAT en vitaminblanding med 11 kemisk produceret vitaminer ( produktet  indeholder ingen
mineraler til trods for, at det er dém, vi har mest brug for at få tilført ). Superfrugternes oprindelige livskraft er
således tilsyneladende gået tabt under forarbejdningsprocesserne, siden der er behov for at tilsætte
”en almindelig vitaminpille” til produktet.


Effekterne på kolesterol, hjertekar og øjensundheden må især stamme fra stofferne cholinbitartrat og inositol.
Førstnævnte findes overhovedet ikke i nogen frugter, og er derfor også et TILSAT kemisk stof, inositol findes
naturligt i vindruer, man hér er det tilsat i den kemiske form, sandsynligvis fordi de varmebehandlede vindruer
i produktet ikke ”virker” længere.

Der er selvfølgelig masser af videnskabelige undersøgelser, der dokumenterer produkternes effekter, men
”videnskab” er mange ting, hvilket bla. fremgår af det faktum, at der til dags dato ikke er én eneste videnskabelig
undersøgelse, der beviser en sammenhæng mellem mættet fedt, forhøjet kolesterol og udvikling af hjertekarsyg-
domme – til trods for at det er en ”sandhed”, som mere end 60 års sundhedsinformation hviler på.


Min vurdering er derfor, at produktets "næringsindhold" ikke stammer fra de mange livgivende superfrugter,
du tror, du kommer til at indtage, men fra en kunstig vitaminpille - tilsat frugtjuice. Det kan man så argumentere for,
at der ikke skulle være noget i vejen med, men det er bare vigtigt, at man som forbruger er klar over hvad, man
betaler mange penge for.

 

Det er ikke underligt at man ikke har sørget for at få det godkendt i danmark, spørgsmålet er om det kan godkendes????????

 

 

 

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)