Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har for mange ideer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen. jeg ved ikke lige om jeg har lagt den det rigtige sted. men i må hjælpe mig. jeg er så fuld af -synes jeg selv- gode ideer, men jeg kan jo ikke raliserer 10 projekter på en gang som jeg ellers gerne ville. min hjerne er ved at koge fuldstændig over. har i også prøvet det, og har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre for at køle lidt ned? på forhånd tak for hjælpen

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:25

Hej, 

Hold fokus på 1 projekt af gangen- det hjælper ikke at lave 4 projekter som kun opnår 80% af målene for så vil du aldrig kunne nå dine mål. 

Skriv dine gode idéer ned og gem dem til den dag du har afsluttet et projekt, vælg så et nyt og gør det færdigt. 

Du kan også dele dine projekter med andre her på amino, hvis du har flere end du kan nå at realisere. Det ville være en skam hvis der gik et guldkorn tabt som en anden kunne få glæde af :)

Hav en god dag Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26

Hejsa..

det er meget nemt at komme med kloge kommentarer til din situation, men det kan være svært faktisk at gøre noget ved det. Det er lidt ala overspringshandlingerne: vi kender problemet men har svært ved at løse det.

Hvis du har 10 gode ideer, så er det nok en god ide at skære lidt ned for dem. Hvad er det du synes der passer bedst og har mest potentiale. Giv projektet 100 procent, lad være med at fokusere på andet indtil du har fulgt det til dørs!

Det kan være svært - jeg kender det godt! Men ti halve projekter er mindre værd en to hele. :-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:47

Jeg kender det rigtig godt og da jeg var yngere havde jeg det sådan. Jeg har sat rigtig mange projekter i vandet og nogle er blevet til noget og andre ikke.

Jeg mener jo selv det er de bedste ideer i verdenen, men men det er det ikke altid ;-)

Det jeg har lært er, at skrive de ideer ned og så har jeg omgivet mig med et godt netværk som kan give mig feedback på mine ideer og det er guld værd. Man får set tingene i et andet perspektiv, end det man lige har inde i hovedet ;-)

Men skriv dine ideer ned og skab dig et godt netværk og brug det ;-)

Men ja fokusere på 1 ting af gangen og få det op at stå og så sælg ud eller bliv ved med at får det til at køre ;-)

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:47

Jeg holder en dagbog...eller idébog. Kært barn har mange navne. 

Skriv dem ned.. læg dem til side.... Mange gange er idéerne ikke så holdbare som først antaget.. nogle gange skal man lige smide dem 100km væk for at tage dem frem igen og videreudvikle på dem.

Fokuser på 1 projekt ad gangen.

Mine "gode" idéer kommer ALTID når jeg er lige ved at falde i søvn..så må jeg enten op og finde min bog.. eller hvis jeg er heldig og have den ved mit natbord..skrive tingene ned..

Mange idéer er ikke en dårlig ting.. så længe du husker at strukturere og organisere dine idéer.. Forsøg dig med det.. få styr på dem ;)  

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:58

Hej

Kender det godt selv... Send listen med en kort beskrivelse til mig. Så skal jeg finde et par minutter til at prioritere den i forhold til hvad jeg ville gøre. Send den inden imorgen, da jeg går på 2 ugers ferie. Husk at det skal være noget, som du brænder for i stedet for det, som du tror du kan tjene flest penge ved.

Jeg er ikke ude på at stjæle ideerne, da jeg selv tumler med at prioritere tiden rigtig og har 3-4 projekter, som jeg er sikker på vil kunne betale sig.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)