Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billeder til en webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frank

Du skal lige være opmærksom på at hvis du i Scannet (stylesheet) ændre dine produktbilleders størrelse, så gælder denne størrelse først for alle ny oprettede billeder.. Derfor er det en meget god ide at finde den rette størrelse, som man ønsker fra starten, da du ellers skal ind på hvert eneste produkt og uploade billederne igen !!! (Du er måske klar over dette, men der kunne jo sidde en eller anden derude, som ikke ved det)

Det kan være derfor at billederne ikke bliver vist ens.. Så sæt en størrelse, som du finder rigtig.. Min egen er f.eks. 150x150...

Der findes mange billedebehandlingsprogrammer og udover dem, som allerede er nævnt her, vil jeg blot tilføje PaintShop Pro og Picasa. Jeg mener at PSP koster 500-800 kr og Picasa er gratis (korriger mig, hvis jeg tager helt fejl)...

Og så velkommen også herfra.. Hvis det går dig ligesom mig, så bliver du bidt af amino

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 00:33
Jeg bruger Picasa som billede-indexerings program - og det har et superlækkert interface (dér har Google gjort det igen) - men jeg har så ikke fundet ud af hvordan man kan skalere sine billeder endnu; om ikke andet er det en oplevelse at bruge :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 08:45
Hej David

Hmmm. Det kan da godt være at jeg lige var for hurtig der :) Kan heller ikke finde en skaleringsfunktion, men som du siger, er det er udmærket program til så meget andet

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:09

der er rigtig mange programmer. jeg bruger selv photoshop - det er dyrt men der har du mulighed for at redigere alt. Ellers så prøv at se hvad der findes af gratisprogrammer. Irfanview er ret ok som der er en der skriver. Sørg for at bestemme dig for en billedstørrelse og så kør med den på alle produkter.

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:29
Jeg har med stor glæde anvendt et lille og meget billig program til at få alle mine billeder ens til web anvendelse

SnagIt http://www.techsmith.com/snagit.asp rigtig stærk på mange områder og den kan prøves før køb.

Fra København V
Tilmeldt 18. May 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:05
Jeg er helt enig at "SnagIt" er et rigitgt godt billed redigerings program, du kan downloade den gratis via www.mininova.org som er en torrent server, derudover skal du så også lige have programet "Bitlord"

Hvis du vil have hjælp må, du lige give et kald

Sydney

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:24
Dato: 27-01-2007 11:04:30 Forfatter: Benni
Jeg er helt enig at ''SnagIt'' er et rigitgt godt billed redigerings program, du kan downloade den gratis via www.mininova.org som er en torrent server, derudover skal du så også lige have programet ''Bitlord''

Hvis du vil have hjælp må, du lige give et kald

Sydney

Så vidt jeg kan se er Snagit et betalingsprogram, og det vil derfor være ulovligt at downloade via en torrent server, med mindre det er en trial udgave du downloader.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)