Mange tak |
Hej Melanie
Så har jeg en mailadresse og et telefonnummer, som du kan træffe min kontakt på. Skriv til mig på fokus@mail.telenor.dk eller ring på 61 28 83 84. Så udleverer jeg det.
Michael
Hej Melanie Så har jeg en mailadresse og et telefonnummer, som du kan træffe min kontakt på. Skriv til mig på fokus@mail.telenor.dk eller ring på 61 28 83 84. Så udleverer jeg det. Michael |
Hej Michael Jeg ringer nok lige på mandag har vildt travlt i salonen de her dage og tak igen, er meget spænt på at høre om børne tøjet.. Melanie |
Hej Melanie Har ikke hørt fra dig endnu, så lige en reminder... Michael |
Hej Michael har ik glemt det ;) men har været syg, har desværre siddet i træk, så min stemme er næsten helt væk, ville ike lige ringe, når jeg nu lyder som en der har været på druk i 14 dage. så jeg kontakter dig i løbet af denne uge, når jeg lige har en pause i salonen. melanie |
Hej Melanie Det er OK - kan se, at du har forsøgt idag. Ring til mig imorgen tirsdag ca. 13.00, hvis det er muligt. Der er jeg til at træffe. Michael |
øhhh.... onsdag Michael |
helt ok jeg prøver om jeg kan få det til at passe med min frokost.
melanie |
Hej Melanie, Jeg står for at skulle producere en kollektion af bæredygtigt ventetøj og almindeligt dametøj. Måske vi kunne finde på et samarbejde i den forbindelse? |