Hej DDN3,
Jeg kan se du har fået mange gode tilbud igennem dit indlæg her på Amino. Der vil selvfølgelig altid være delte meninger om hvilke systemer der er bedst osv. Jeg vil ikke gøre mig klog på alle de systemer der er nævnt gennem tråden, da jeg ikke har erfaring med dem. Men jeg vil meget gerne have lov til at anbefale Prestashop, da jeg har rigtig god erfaring med det og kan se at Prestashop har alle de funktioner du efterspørger.
VSI Group er en IT virksomhed, der laver hjemmesider, webshops, webdesign og meget mere. Vi er placeret i Thailand med en produktion på 15 medarbejdere og kan grundet vores placering og lave omkostninger, tilbyde at lave en webshop til den nette sum af 4.500 kr, der har de funktioner du her efterspørger. Tilbuddet er inkl. et unikt design.
Med hensyn til SEO, så er SEO ikke noget jeg kan give en fast pris på. Jeg vil meget gerne modtage en mail der beskriver dine mål med SEO'en, hvilke søgeord du kunne tænke dig at opnå gode placeringer på og derefter lave en vejledende pris. Skulle SEO blive aktuelt, vil vi gå ind og vejlede og rådgive dig i at finde de helt rigtige søgeord i samarbejde med dig. Hvis du er interesseret i SEO referencer, fremsendes disse gerne pr. mail.
Hvis det er noget du eller andre gerne vil høre mere om, så er i velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger.
Mvh.
Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk