Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til opstart af en webshop!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har selv før brug OsCommerce, men da jeg ikke har en fis forstand på kodning, har jeg valgt at gå over på DanDomain ShopSystem.

Her er der masser af plads til, at dit firma kan vokse med systemet. Du kan senere udvide med moduler osv.

Jeg har været, og er stadig rigtig glad for DanDomains support. De svarer altid på telefonen, og svarer lynhurtigt på e-mails i alle døgnets 24 timer.

Kan klart anbefales!

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:05
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:31

Nu skriver du godt nok OsCommerce, men hvis du kunne være interesseret i en CloudSprout løsning.

Vi levere en designpakke + 1. års hosting og gateway, for 6000 kr., flg. er eksempler på den
slags:
- www.eventyrhaver.dk
- www.lauraamalie.dk
- www.fashionfactory.dk (De har dog lavet en del selv)

CloudSprout har tre vigtige fordele i forhold til de fleste andre system!

Den vigtigste er frihed, med CloudSprout kan du selv ændre din shop via vores drag-n-drop system
og Photoshop-integration. Ikke noget med at skulle lærer en masse om html-koder, css, browser-forskelle etc. eller hyrer en dyr konsulent.

Den anden er at vores gratis telefon-support, hvis du er tvivl om noget så ringer du bare til vores telefon-support og de hjælper dig hele vejen igennem.

Den tredje er at vi tager det fulde tekniske ansvar alle patches, rettelser i forbindelser med nye browsere tager vi os af som en del af hosting prisen.

P.S: Vores website der præsenterer vores tilbud er lige på trapperne, så du kan se flere referencer og læse mere.

P.P.S.: Hvis du er hardcore PHP-programmør, og har en masse tid til selv at skrue på løsning. Så er CloudSprout ikke for dig! OsCommerce eller Magento er i så fald et meget bedre valg

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:48

Lundsby:
Hvis du er hardcore PHP-programmør, og har en masse tid til selv at skrue på løsning. Så er CloudSprout ikke for dig! OsCommerce eller Magento er i så fald et meget bedre valg

Hvad fanden er det for noget ævl at skrive?

Så kan alle dem som ikke sælger closed source løsninger skrive "Vil du være låst til samme udbyder til evig og altid, så er Cloudspout noget for dig"

Det kan godt være du syntes man skal være hardcore programmør, for at kunne finde ud af Magento og osCommerce.. (Det kan så undre mig at netop de to shopsystemer er de mest brugte).

Mon surftown, goldenplanet og bgsys syntes det er fedt du "nedrakker" deres shopsystem sådan?

Jimmy

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:54
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:55

Dimsedut:

Lundsby:
Hvis du er hardcore PHP-programmør, og har en masse tid til selv at skrue på løsning. Så er CloudSprout ikke for dig! OsCommerce eller Magento er i så fald et meget bedre valg

Hvad fanden er det for noget ævl at skrive?

Er du uenig? Mener du at CloudSprout er lige sagen for hardcore programmører med en masse tid til at lave det hele selv ?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:04

Jeg kan kun sige powerhostin.dk og en magento løsning (som ivørigt er gratis) :-)

Held og lykke med det :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:31

Lundsby:
Er du uenig? Mener du at CloudSprout er lige sagen for hardcore programmører med en masse tid til at lave det hele selv ?

Jeg har ikke det fjerneste begreb om man skal være raketforsker for at hitte ud af Cloudsprout, du har snakket om det system i 2 år (sådan føles det) kører det? Hvis ikke, hvordan i alverden skulle jeg så kunne vide hvorfra hvor nemt det er. Desuden kan jeg ikke finde ud af photoshop, og min designer laver designs i Illustrator.

Du hentyder til at man skal være hardcore php programmør for at benytte sig af OsCommerce og Magento, DET er noget ævl.

Jimmy

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dimsedut:
Du hentyder til at man skal være hardcore php programmør for at benytte sig af OsCommerce og Magento, DET er noget ævl.

Næ, det gør jeg ikke! Jeg skriver at CloudSprout ikke er noget for hardcore php programmører, ihvertfald ikke pt.

Du skal vist lære at læse hvad der bliver skrevet før du fare i flint!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 09:56

Hej DDN3,

Jeg kan se du har fået mange gode tilbud igennem dit indlæg her på Amino. Der vil selvfølgelig altid være delte meninger om hvilke systemer der er bedst osv. Jeg vil ikke gøre mig klog på alle de systemer der er nævnt gennem tråden, da jeg ikke har erfaring med dem. Men jeg vil meget gerne have lov til at anbefale Prestashop, da jeg har rigtig god erfaring med det og kan se at Prestashop har alle de funktioner du efterspørger.

VSI Group er en IT virksomhed, der laver hjemmesider, webshops, webdesign og meget mere. Vi er placeret i Thailand med en produktion på 15 medarbejdere og kan grundet vores placering og lave omkostninger, tilbyde at lave en webshop til den nette sum af 4.500 kr, der har de funktioner du her efterspørger. Tilbuddet er inkl. et unikt design.

Med hensyn til SEO, så er SEO ikke noget jeg kan give en fast pris på. Jeg vil meget gerne modtage en mail der beskriver dine mål med SEO'en, hvilke søgeord du kunne tænke dig at opnå gode placeringer på og derefter lave en vejledende pris. Skulle SEO blive aktuelt, vil vi gå ind og vejlede og rådgive dig i at finde de helt rigtige søgeord i samarbejde med dig. Hvis du er interesseret i SEO referencer, fremsendes disse gerne pr. mail.

Hvis det er noget du eller andre gerne vil høre mere om, så er i velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)